  • Data: 2013-01-22 10:32:08
    Temat: Re: kodowanie haseł
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    napisał:
    > Jest odporny na wszystkie ataki jakich zazyczyl sobie klient, jestem
    > odpowiedzialny za to i nie mam z tego tytulu problemow.

    "Jest odporny". Kto to oceniał? Ty? Klient? Mądra głowa, kosztująca
    pięciokrotność budżetu? Społeczność kryptologów na podstawie publikacji
    naukowej?

    Nadal nie widać dowodu czy uzasadnienia, że kryptosystem (to był
    w ogóle kryptosystem? bo IMO nie było to jasno powiedziane) został
    przygotowany prawidłowo.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot