  • Data: 2011-06-13 17:43:01
    Temat: Re: kilka pytań odnośnie sprzęgła
    Od: Mateusz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-13 17:08, Olo pisze:
    > no niekoniecznie, taka sytuacja jaką opisujesz wystąpi jak już porządnie
    > Ci się ślizga. Na początku za to sprzęgło "popuszcza" np. jak jedziesz
    > na 4/5 i dajesz mu w gaz np. na trasie przy wyprzedzaniu. W którymś
    > momencie obroty skaczą do góry, a auto nie jedzie. Potem taka sama
    > sytuacja na 3 i 2, a potem któregoś dnia po prostu nie możesz ruszyć z
    > miejsca ;)

    Rozjaśniłeś mi nieco, dzięki. Pojeździłem dzisiaj trochę i powiem Ci, że
    starty są ok. Mam do pokonania duuuże wzniesienie jadąc na działkę w
    górach po takich płytach i tam trzyma obroty i ciągnie. Jeżeli chodzi o
    trasę, to te objawy o których mówisz pojawiają się się na 2-3 biegu -
    wyżej już nie...

    Na razie kiepsko z kasą niestety, ale jak będę normalnie ruszał i nie
    jeździł na półsprzęgle to podejrzewam, że jeszce z miesiąc posłuży nie ?
    ;) od czego to właściwie zależy?