  • Data: 2011-06-14 00:01:38
    Temat: Re: kilka pytań odnośnie sprzęgła
    Od: Mateusz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki za uwagi Panowie. Ja i tak jeżdżę jak emeryt teraz, bo kasy na
    paliwo nie ma (udało mi się zejść do 5,5 na mieście z 7) i to jest moja
    największa bolączka w sumie.

    Jeżeli chodzi o zwlekanie z tą wymianą to coś mi się wydaje, że koło
    zamachowe też może ulec zniszczeniu za sprawą nitów, które są na tarczy
    sprzęgła, jak się już zetrze do granic. Czasami tez podobno zjawisko
    ślizgania się to efekt wycieku oleju ze skrzyni ale to mnie na szczęście
    nie dotyczy.