    From: Jurek Jurek <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: jest coś sensownego ???
    Date: Fri, 18 Sep 2009 07:15:48 -0700 (PDT)

    On 17 Wrz, 20:35, "Janusz" <c...@o...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Przeglądam ofertę abo różnych sieci i tak nachodzi mnie refleksja jest coś
    > sensownego ???
    >
    > Mam teraz popa płace 29 gr ładuje ok 50 na miesiąc i starcza obecnie już
    > dzwonie do różnych sieci wcześniej 80 % orange dlatego pop był.
    >
    > Teraz tak sobie pomyślałem może abo ale za 50 zł niema nic sensownego
    > chciałem ze względu na telefon jakiś htc tego typu wi fi  wymagane, qwerty
    > miło by było i dotyk, platforma obojętna byle Excel chodził i tyle
    > potrzebuje.

> [...]

    Z tego co piszesz, to najlepszym wyjsciem dla Ciebie bedzie zetafon.
    Korzystajac z niego, mozesz wybrac sobie taryfe prepaidowa orange (ze
    wszystkich: popa, music i nowego orange go). Taryfy mozna zmieniac
    podczas trwania umowy i uzywac ich jak zwykly ich szeregowy uzytkownik
    (tzn. mozesz korzystac z promocji w tych sieciach, np. happy day w
    nog, czy innych).

    Wejdz sobie na strone orange.pl i tam sprawdz sobie jakie telefony
    mozesz wybrac.