  • Data: 2009-09-18 15:09:43
    Temat: Re: jest coś sensownego ???
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    news:h906b7$8ef$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Dla mnie nie ma znaczenia ile mam bo za abonament "kupuję minuty" których
    > jest wystarczająco dużo aby zostawały. Nawet mnie nie interesowało ile
    > kosztuje każda kolejna minuto po za abonamentem. Nie zmienia to jednak
    > faktu, że wysokie stawki za połączenia "firmowe" to odbijanie sobie za
    > "straty" na kliencie indywidualnym.

    ja to nawet nie wiem jakie teraz oferty dają operatorzy - ale wydaje mi się
    że jednak w okolicach 29 groszy więc nie ma co narzekać. Dla nas wazniejsza
    jest swoboda rezygnacji z usług operatora a to za sprawą specyfiki pracy-
    nie zawsze w miejscu pracy jest zasięg każdej sieci i pre paid jest idealnym
    rozwiązaniem.