  • Data: 2009-09-18 12:39:58
    Temat: Re: jest coś sensownego ???
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    news:h8vua2$j13$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Taryfe? O czym Ty w ogóle mówisz? Firma która ma kilka/naście/dziesiąt
    > numerów ma sobie kupić prepaidy albo przenieść numery do tańszej sieci
    > narażając na ewentualny przestój bo operatorzy "będą mieli czas"? Nie
    > żartuj.

    ale przecież nikt ci nie karze nic robić.

    chcesz bulić za połączenia nikt ci nie broni. W mojej drugiej firmie
    prepaidy jakoś dobrze sie sprawdziły i działają już od dość dawna - kupujemy
    zasilenia przez bank wiec nawet pracownik nic nie musi robić żeby zasilic
    konto bo robi to księgowa. Każdy ma rezerwę na telefonie wiec nie ma
    problemu że mu zabraknie na połączenia a oszczędności na kilkudziesięciu
    telefonach są ogromne