-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: jesli nie DRZ400 to co?
Date: Tue, 27 Oct 2009 18:34:06 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 75
Message-ID: <hc7aue$r1t$1@inews.gazeta.pl>
References: <hc4rbq$3mf$1@news.onet.pl>
<8...@s...googlegroups.com>
<u...@4...com>
<hc6l5o$6rb$2@inews.gazeta.pl> <hc75hp$u7r$1@news.onet.pl>
<hc76ua$d1q$1@inews.gazeta.pl> <hc78k8$7i0$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: vpn-gw.just.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1256664846 27709 194.114.146.193 (27 Oct 2009 17:34:06 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Oct 2009 17:34:06 +0000 (UTC)
X-User: defresz
User-Agent: Unison/1.8.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:612955
[ ukryj nagłówki ]On 2009-10-27 17:54:42 +0100, "tomek" <t...@v...pl> said:
>> Jeśli to ma być lajtowe latanie po lesie, to i AT by dała radę, więc
>> raczej 600. No chyba że to jednak nie aż taki lajcik...
>
> Mocno nieostre pojecie,
No właśnie.
> na razie dla mnie nic nie jest lajtowe, no moze poza dojazdem na miejsce.
No to być może będziesz musiał albo zmienić styl jazdy, albo zwiększyć budżet.
> Widze po prostu, ze nikt w tym lesie nie jezdzi na ciezarowcach w
> rodzaju AT, bo chyba jednak za latwo to uszkodzic i za trudno podniesc.
Uszkodzić aż tak łatwo nie jest, ale o wiele trudniej jest z pewnością
>> Najbardziej uniwersalna z 600, to LC4. I znajdziesz coś w budżecie i na
>> mieście da radę i w terenie ten motur naprawdę dużo może.
>
> pogubilem sie w tych oznaczeniach. Ktore LC4?
620/640 w zależności na jaki rocznik (a raczej egzemplarz w dobrym
stanie) styknie kasy. Jakichś masakrycznych różnic w konstrukcji nie
było. A to dołożyli pstryczek w standardzie, a to ciut lepsze zawiasy
(choć nawet przy roczniku '95 nie ma za bardzo powodów do narzekania),
inne plastiki, inne zegary, itepe. Dopiero nowsze (2003? 2004?) mają
głowice High Flow, ale to już raczej powyżej 10k. No i w większości
wersji 640 jest dupiasty gaźnik - Mikuni BST. Pierwszym krokiem do
szaleństw jest wywalenie go w cholerę i założenie paskudnie
chimerycznego dell'Orto PHM 40 ze starszych 620 (choć mi się trafił
akurat w miarę przyzwoity) lub Keihina FCR, który kosztuje niewiele
taniej niż nerka, ewentualnie dopasowanie z jakiegoś Dżapsa Mikuni TM.
400 wbrew pozorom nie jest specjalnie lżejsza (choć pomiędzy samymi 400
też są różnice, bo były w wersji EGS i SC), może trochę odczuwalnie, z
racji mniejszych mas zamachowych w silniku. A słabsza.
>> że albo będziesz miał koła/napęd pod teren i na asfalcie słabizna, albo
>> na odwrót. Osobiście w częste przekładanie kół w te i wewte za bardzo
>> nie wierzę. Raz, dwa albo i 3 można, ale robić to 2 razy w tygodniu, to
>> trzeba naprawdę mieć duuuuużo samozaparcia. Albo po prostu pogodzić się
>> z jakimiś kompromisami w którymś zakresie użytkowania.
>
> Ale jakos to sie rozni od uniwersalnosci DRZ? Problem z kolami chyba ten sam?
Nijak, znaczy dokładnie tak samo. Dodatkowo jazda w terenie,
szczególnie ostrzejsza, wiąże się np. z nie tak rzadkim urywaniem
kierunków, łamaniem lusterek, urywaniem tablicy. To trochę stoi w
sprzeczności z legalnym poruszaniem się na codzień po drogach.
Zdecydowanie najlepszą drogą jest posiadanie 2 motocykli. Też się dałem
złapać na "dualowość" i przynajmniej w moim przypadku dupa z tego
wyszła.
> W przypadku XT gdyby chciec poszalec mocniej w terenie tez chyba zmiana
> opon/kol bylaby zalecana?
Jak chcesz poszaleć w terenie, to tylko klocki. Na asfalcie jest na
nich raz że cieńko (zwłaszcza mokrym), a dwa że się tępią w oczach.
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
Następne wpisy z tego wątku
- 27.10.09 17:57 robertbig
- 27.10.09 18:06 tomek
- 27.10.09 18:09 tomek
- 27.10.09 18:22 de Fresz
- 27.10.09 18:25 Karambol
- 27.10.09 18:34 de Fresz
- 27.10.09 20:13 tomek
- 27.10.09 20:41 tomek
- 28.10.09 09:16 robertbig
- 28.10.09 10:32 Norbi
- 28.10.09 16:45 Karambol
- 28.10.09 17:14 Zapek
- 28.10.09 17:29 tomek
- 28.10.09 17:34 tomek
- 28.10.09 17:49 Karambol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-01 Już nie płoną
- 2025-01-01 Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2025-01-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z bibl. Qt) i D.
- 2025-01-01 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-01-01 Łódź => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-01 Żerniki => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-01 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-01 Przypomnienie: Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych wer. 3.2.2
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=