  • Data: 2009-10-28 17:14:13
    Temat: Re: jesli nie DRZ400 to co?
    Od: "Zapek" <z...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "robertbig" <r...@w...pl> napisał
    >Co wy z tymi XT !??? Ludzie
    >Co do XT to daruj sobie nawet rozważania na ten temat. XT stare i nie
    >nadaja sie do niczego.

    Pozwole sobie napisac slow kilka na temat XT. XT 600 z 94r.

    Mialem okazje jezdzic z kumplem-on na XT a ja na XR 600.
    W roznym terenie. Kolega ma duzo wieksze doswiadczenie ode mnie ;-)
    Na suchym dawal rade wszedzie - podjazdy po glazach,kamieniach,LEKKIE
    blotko.
    W Bieszczadach w trudnym terenie XR'a przechodzilem prawie wszedzie.
    Kumpel mial problem bo zalozyl opone enduro a nie typowa kostke i sie
    zaklejala i nastepowal koniec jazdy.
    Waga motocykla - swoja XR'e zazwyczaj sam wyciagalem a jego XT byl juz
    jednak klocem do walki we dwoch.
    Ale gdyby mial dobra opone przypuszczam,ze dawalby rade. Okaze sie na
    nastepnym wyjezdzie ;)
    Zgodze sie,ze silnik jest slabawy i zawieszenie tez nie jest idealne ale
    przy dobrych umiejetnosciach motocykl
    nadaje sie w teren. Na pewno nie jako pierwszy i w blotko.
    Tak wiec przy odrobinie determinacji da sie. Ma jedna duza przewage np. nad
    moja XR'a.
    Ma elektryczny rozrusznik ;) A co za tym idzie pisac nie musze ;)

    Osobiscie wole XR lub mogalby byc TTR'a.
    KTM'ow nie znam to sie nie wypowiadam.

    --
    Pozdro.
    Zapek