  • Data: 2009-10-27 20:41:17
    Temat: Re: jesli nie DRZ400 to co?
    Od: "tomek" <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "de Fresz" <d...@n...o2.pl> wrote in message
    news:hc7eg7$b1g$1@inews.gazeta.pl...

    > Nic nie napisałeś o swoich wcześniejszych doświadczeniach. Jeśli to
    > pierwsze moto, to mułowaty BST byłby wręcz wskazany. Jeśli nie, to na
    > początek zabaw w błocie też wystarczy, ale pisałeś coś o jeździe bardziej
    > hard, a wtedy to już słabo.

    > Na miasto to wersja SadoMaso jest czymś miodnym. Wbrew pozorom na dobrych
    > oponach SM można nienajgorzej pobrykać w suchym terenie, byle z daleka od
    > kopnego piachu, lepkiego błocka i mokrej trawy.

    Tak sie tylko nabijam z tych gaznikow - doprecyzowanie zamiast ulatwic,
    ponownie czynilo wybor trudniejszym, choc z drugiej strony wyznaczajac
    niewysoki prog finansowy chyba nie bede przebieral w opcjach a raczej szukal
    zdrowej sztuki.
    Co do reszty to, jak juz chyba wspominalem, bardziej do oswojenia sie z
    terenem, w ktorym doswiadczenie mam blisko zerowe niz do szalenstw.
    Nieporozumienie co do hard/lite pewnie wynika z tego, ze mam na mysli teren
    dosyc roznorodny. Lesny zapuszcony dukcik w gorach i trawiaste podjazdy
    ktorych przestalem sie obawiac w suchy czerwcowy dzien po godzinie jazdy
    4-suwowa 350, staly sie czyms zupelnie innym, kiedy przejezdzalem je po
    2-tygodniowych opadach 2-suwowym bzyczkiem. Co dziwne, w drugim przypadku
    poszlo duzo szybciej ale tez i spocilem sie mocniej. Zakladam, ze nie bede
    jezdzil po torze; co zrobic, tchorzostwo i lamliwosc przychodza z wiekiem,
    ale na pewno trafi sie i piach i trawa i bloto.

    Odchodzac lekko od glownego tematu, wspomina sie tu i owdzie w kontekscie
    amatorskiego enduro o XT 600/660, ktora z drugiej strony ma tez opinie
    ciezkawej plastikowej bulwarowy, w przeciwienstwie do starszej xt/tt350.
    Warto w ogole rozwazac szescsetke w takim podwojnym miejsko-terenowym
    zastosowaniu?

    --
    Tomek