  • Data: 2009-10-27 16:54:42
    Temat: Re: jesli nie DRZ400 to co?
    Od: "tomek" <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "de Fresz" <d...@n...o2.pl> wrote in message
    news:hc76ua$d1q$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeśli to ma być lajtowe latanie po lesie, to i AT by dała radę, więc
    > raczej 600. No chyba że to jednak nie aż taki lajcik...

    Mocno nieostre pojecie, na razie dla mnie nic nie jest lajtowe, no moze poza
    dojazdem na miejsce. Widze po prostu, ze nikt w tym lesie nie jezdzi na
    ciezarowcach w rodzaju AT, bo chyba jednak za latwo to uszkodzic i za
    trudno podniesc.

    > Najbardziej uniwersalna z 600, to LC4. I znajdziesz coś w budżecie i na
    > mieście da radę i w terenie ten motur naprawdę dużo może.

    pogubilem sie w tych oznaczeniach. Ktore LC4?

    > że albo będziesz miał koła/napęd pod teren i na asfalcie słabizna, albo na
    > odwrót. Osobiście w częste przekładanie kół w te i wewte za bardzo nie
    > wierzę. Raz, dwa albo i 3 można, ale robić to 2 razy w tygodniu, to trzeba
    > naprawdę mieć duuuuużo samozaparcia. Albo po prostu pogodzić się z jakimiś
    > kompromisami w którymś zakresie użitkowania.

    Ale jakos to sie rozni od uniwersalnosci DRZ? Problem z kolami chyba ten
    sam? W przypadku XT gdyby chciec poszalec mocniej w terenie tez chyba zmiana
    opon/kol bylaby zalecana?
    Wiem, ze duzo pytan, ale niewiele sie dzieje w koncu.