eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklejesli nie DRZ400 to co?Re: jesli nie DRZ400 to co?
  • Data: 2009-10-28 17:34:37
    Temat: Re: jesli nie DRZ400 to co?
    Od: "tomek" <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Karambol" <k...@g...pl> wrote in message
    news:hc9sfj$1hc$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Robertbig napisal duzo o LC4.
    > Ja moge tylko dodac, ze wersje 620 EGS-E produkowane od 97 maja slabe kolo
    > magnosowe, magnesy potrafia sie odkleic. KTM popelnil blad
    > konstrukcyjny,...

    Dzieki za konkrety

    . Na moim przykladzie mozge powiedziec, ze jezdzac 90% teren za
    > remont silniak zabralem sie gdy na budziku pojawilo sie rowne 30tys
    > (pojawil sie luz na korbie). Czyli realny przebieg silnika nadajacego sie
    > do remontu to powiedzmy 50-60tys km. Koszt takiego remontu to 650zl za
    > dobry tlok i 740 za korbowod, ja odalem korbowod do regeneracji co
    > zmiejsza koszt o 300zl.

    Koszty nie wygladaja tragicznie, biorac pod uwage czas eksploatacji, tylko
    jak to zrobic zeby od remontu nie zaczynac?

    --
    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: