eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklejesli nie DRZ400 to co?Re: jesli nie DRZ400 to co?
  • Data: 2009-10-27 18:22:36
    Temat: Re: jesli nie DRZ400 to co?
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2009-10-27 19:09:20 +0100, "tomek" <t...@v...pl> said:

    >> A ja wierze w Conti TKC albo Metzelery Karoo
    >> Sa wystarczajace dla kogoś kto czasem lubi asfaltem czasem ofrołdem

    Owszem, choć jest to kompromis. Karoo nie znam, TKC w miarę fajnie na
    asfalcie, ale w błocie czy kopnym piachu już słabo. Po suchym terenie
    ok.


    > Przypominam, ze to z mocna przewaga asfaltu a wiec jak z trwaloscia?

    Między 4 a 10kkm. W standardach asfaltowych tak se, tylko w terenowych
    to prawie nieskończoność. Z tym że w praktyce o zużyciu opony terenowej
    nie świadczy wysokość klocka, a ostrość jego krawędzi, a te tak
    naprawdę zaokrąglają się dość szybko.


    > Jakby nie bylo jednak latwiej taniej zmieniac kola 2 razy w miesiacu
    > niz zakladac nowe opony raz na miesiac.

    Weź tylko pod uwagę że za drugi komplet kół będziesz musiał zapłacić z
    1-2k zł. Komplet krossowych Majtasów (o dziwo w katalogu występują
    również z homologacją) to raptem z 400 zł (może z jakimś tam okładem, w
    zależności gdzie się kupuje). TKC80 to AFAIR coś koło 1k za komplet.


    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: