  • Data: 2014-06-09 12:10:54
    Temat: Re: jazda na zderzaku + oslepianie + wymuszenie pierwszenstwa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.06.2014 11:24, Grzegorz pisze:
    > Hello Andrzej Lawa !:

    > Może ma - król szos ...

    Albo wiezie histeryczną matkę-staruszkę. Lub szlag mu trafił sprzęgło i
    nie ma jak zmienić biegu. Nie wnikam - zakładam dobrą wolę jeśli po
    deliktatnym mrugnięciu gwałtownie nie hamuje.

    > Ja też0 tego nie lubię, a jak się zdarzy mi zagapić, to staram się
    > szybko zjechać albo dać znać że np. dalej wyprzedzam.

    Logiczne. Ale często nie działa. Sygnalizuję, że zaraz skręcam w lewo a
    na skrzyżowaniu i tak czerwone - dureń siedzi na plecach i pogania.

    Ten akurat omawiany (w nocy!) włączył na stałe wszystkie światła jakie
    miał, więc niczego nie widziałem i musiałem się zatrzymać. Wcześniej
    zjechać na prawy nie mogłem, bo jeszcze ktoś tam był.

    > Z drugiej strony jazda bardzo blisko innego auta (centymetry !!!)
    > spowoduje mniejsze straty, bo nie będzie tak dużego uderzenia :-D !!!

    Ummm... A pamiętasz co miałeś z fizyki w szkole? ;-> (chociaż w sumie
    dochodzi jeszcze temat psychofizjologii ;) )