  • Data: 2011-08-17 12:59:11
    Temat: Re: jaki wybrac jezyk?
    Od: Michal Kleczek <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-08-17 14:41, Paweł Kierski wrote:

    > Wg tego artykułu poprawnie używany Python, to taki, w którym trzeba
    > dopisać masę testów, które w statycznie typowanym języku "generuje"
    > i "wykonuje" kompilator.

    Gwoli uczciwosci w dyskusji: jak ja rozumiem te argumentacje (chociaz
    sie z nia nie zgadzam), to mowi ona tyle, ze i tak musisz miec testy,
    zas - w praktyce - jezeli juz je masz to wykrywaja one bledy, ktorych
    nie wykryje kompilator.
    Wiec to nie jest tak, ze piszemy testy by zastapic statyczna
    weryfikacje, lecz piszemy testy tak czy inaczej i niejako przy okazji
    mozemy zrezygnowac ze statycznej kontroli typow (bo mamy testy).

    --
    Michal