  • Data: 2011-08-17 13:18:08
    Temat: Re: jaki wybrac jezyk?
    Od: m...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]

    > tak czy inaczej testy są pomocne, że w każdym się robi błędy itd.

    > Potrzebna jest inna miara.

    > W moim osobistym przypadku, ja czasami sprawdzam, ile linijek kodu
    > (napisanego, średnio skomplikowanego, przetestowanego) tworzę średnio
    > na minutę. I - w moim przypadku - wynik jest następujący: w Pythonie
    > średnia jest nieco niższa (sam kod, nie liczę linijek testów) niż w C++
    > i niższa niż w Javie. Co mi sugeruje, że moje tempo pisania włącznie
    > z poprawianiem kodu jest podobne w Pythonie c++ i Javie, bo Python jest
    Od jakiegoś czasu tez sprawdzałem ile piszę kodu, ale na dobę. Rozrzut
    mam ogromy nawet w ramach tego samego języka. Ba... często pod koniec
    dnia kod jest dużo mniejszy niż na początku :) W szachach w C++ pewnie
    by mi wyszła jedna linijka na dobę :) W PHP (ale z małą ilością htmla) to
    rekordowo mam 30kb na dobę.
    Pozdrawiam.