  • 71. Data: 2011-03-26 08:03:50
    Temat: Re: jaki pc dla mnie
    Od: aga <a...@g...com>

    Na podstawie Waszych wypowiedzi wybrałam:

    Procesor: PROCESOR CORE I5 2500K 3.3GHZ LGA1155 BOX (BX80623I52500K
    910679) 746.00
    Płyta główna: GIGABYTE GA-H67A-UD3H-B3 INTEL H67 LGA 1155 (2XPCX/VGA/
    DZW/GLAN/SATA3/USB3/RAID/DDR3/CROSSFIRE) 506.00
    Pamięć RAM: GOODRAM DDR3 4096MB PC1333 DUAL 2 X 2048 CL9
    (GR1333D364L9/4GDC) 149.00
    Dysk twardy HDD: SEAGATE 500GB ST3500413AS SATA III 16MB 3 LATA 132.00
    Napęd optyczny: DVD-REC LG GH22NS50 SATA BARE OEM CZARNY (GH22NS50
    RBBB) 75.00
    Obudowa: OBUDOWA MODECOM STEP 207 BLACK (8300) BEZ ZASILACZA (AT-
    S207-10-0000000-0002-8300) 93.00
    Zasilacz: ZASILACZ CHIEFTEC APS-400S (80+) 400W 188

    SUMA: 1888.00zł

    Jeżeli chodzi o dysk Samsunga to obecnie w "moim" sklepie nie maja
    oferty więc zaczekam
    dostępne tylko takie modele
    SAMSUNG 500GB HD502HJ 7200 SATAII 16MBCACH 138.00
    SAMSUNG 1TB HD103SI 5400 SATAII 32MB 193.00
    SAMSUNG 1TB HD103SJ 7200 SATAII 32MB 197.00
    wszystkie SATA II

    Jeżeli coś jeszcze macie do dodania to bardzo proszę

    Bardzo wszystkim dziękuję za rzeczową pomoc
    Pozdrawiam AGA

  • 72. Data: 2011-03-26 13:06:19
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik aga napisał:

    > SAMSUNG 1TB HD103SI 5400 SATAII 32MB 193.00

    Ten nie :) Wolny, 5400 RPM (5400 obrotow). 7200 musi byc :)

  • 73. Data: 2011-03-26 19:19:49
    Od: Jamnior <w...@t...cy>

    W dniu 2011-03-25 12:00, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Smok Eustachy" napisał w wiadomości grup
    >
    > Zachowujesz się jak niektórzy na grupie. Ktoś prosi o komputer z 8 GiB
    > ram - piszecie od razu: po co ci tyle. Ktoś pyta o kartę amd, wy
    > wciskacie nv. Prosi o procesor intela, wciskacie amd. Nie możecie
    > uszanować czyjejś woli.

    Bardzo rzadko odzywam się na grupie, choć czytam ją od wielu lat i
    niestety muszę się z Tobą zgodzić.

    Jamnior

  • 74. Data: 2011-03-26 20:36:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 25 Mar 2011, Mateusz wrote:

    > To zalezy co. Jak mam szukac normalnego sklepu zeby oszczedzic 5 czy 10
    > zlotych to

    ...widocznie jakiś drobiazg kupujesz i rzeczywiście nie warto ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 75. Data: 2011-03-26 22:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz m...@v...pl ...

    > Monitor nie musi być EIZO, może wystarczy 24" DEll za ok. 2200 pln, ma
    > dobra matryce, a jest panoramiczny i do fimów HD się nada

    po co monitor za 2200 skoro np. TV 32 cale samsung kosztuje z dobrym
    wyposażeniem 1700?
    Czym sie rozni monitor LCD od TV LCD?

  • 76. Data: 2011-03-26 23:40:32
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Mateusz m...@v...pl ...

    > po co monitor za 2200 skoro np. TV 32 cale samsung kosztuje z dobrym
    > wyposażeniem 1700?
    > Czym sie rozni monitor LCD od TV LCD?

    Posiedz przed TV LCD pracujac w czymkolwiek godzinke i potem pozbieraj
    wyplywajace oczy.

    Roznice sa takie, ze TV jest lepszy do filmow i gier, a monitor,
    zwlaszcza na S-IPS do pracy z grafiką.

  • 77. Data: 2011-03-26 23:42:10
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > ...widocznie jakiś drobiazg kupujesz i rzeczywiście nie warto ;)

    ;) ogolnie sprawdzam to tansze, doliczam koszt wysylki, fakt, ze kurier
    mnie nei zastanie choc bede, ze przywioza mi cegle, albo pomyla
    zawartosc (tak tez juz bylo). To wole spokojnie kupic to co zamowilem
    ogladajac najpierw czy to co zamowilem to to co zamowilem :)

  • 78. Data: 2011-03-27 09:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@v...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Posiedz przed TV LCD pracujac w czymkolwiek godzinke i potem pozbieraj
    > wyplywajace oczy.
    >
    > Roznice sa takie, ze TV jest lepszy do filmow i gier, a monitor,
    > zwlaszcza na S-IPS do pracy z grafiką.

    mozesz podać jakieś szczegóły, z których wynikają te róznice?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 79. Data: 2011-03-27 10:47:25
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    wiadomości news:27032011.1FB4D662@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail m...@v...pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > mozesz podać jakieś szczegóły, z których wynikają te róznice?

    Przecież napisał. IPS to jest rodzaj matrycy. Większość telewizorów oraz
    większość monitorów ma najtańszą w produkcji matrycę TN.

  • 80. Data: 2011-03-27 11:04:07
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Przecież napisał. IPS to jest rodzaj matrycy. Większość telewizorów oraz
    > większość monitorów ma najtańszą w produkcji matrycę TN.

    monitorow tak, ale nie telewizorow -
    - oczywiscie nie mowie o telewizorach sprzed 10 lat...