-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jak wygląda przepracowany olej?
Date: Thu, 18 Aug 2011 09:26:30 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 23
Message-ID: <j2ier5$dqm$1@news.onet.pl>
References: <4e44f7b3$0$2487$65785112@news.neostrada.pl> <j22uce$nr1$1@news.onet.pl>
<j22v47$l83$1@node2.news.atman.pl> <j23235$j0i$1@mx1.internetia.pl>
<j232iv$l83$3@node2.news.atman.pl> <j234l8$33t$1@mx1.internetia.pl>
<j234p3$l83$6@node2.news.atman.pl> <j234sp$33t$2@mx1.internetia.pl>
<j2351k$l83$7@node2.news.atman.pl> <j235e1$686$1@mx1.internetia.pl>
<gurez5293l4m$.1f8hdf0a9c2vw.dlg@40tude.net>
<j23b88$7g7$1@mx1.internetia.pl>
<4e4549a3$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
<j23l1v$trh$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-77-132-162.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1313652389 14166 89.77.132.162 (18 Aug 2011 07:26:29 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Aug 2011 07:26:29 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <j23l1v$trh$1@mx1.internetia.pl>
X-Enigmail-Version: 1.1.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2392644
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-08-12 18:40, DoQ pisze:
> W dniu 12-08-2011 17:41, to pisze:
>
>> I to jest jedyna sensowna rada dla użytkownika końcowego w dzisiejszych
>> czasach. Inaczej ludzie kombinują na podstawie bzdurnych przesłanek, np.
>> czy olej zmienił kolor albo czy im się wydaje, że jest ciszej lub
>> głośniej albo jeszcze jakichś innych, jeszcze głupszych. Przykłady w tym
>> i okolicznych wątkach.
>
> Zgoda. Czyli edukacja "lej jak pisał producent" nie przynosi rezultatu :P
>
Z tym "lej jak pisał producent" to tak nie do końca chyba prawda, jeśli
chodzi o starsze auta. Np. 15 lat temu np. nie było niektórych olejów,
miały inne parametry, albo nie były zbytnio dostępne. Teraz na rynku
jest multum różnej oliwy i stąd dylematy. Zgadzam się, że to co sugeruje
producent "będzie dobre" ale czyż lepsze nie jest jego wrogiem? Zresztą
ASO czasami też cuda zalewa. W instrukcji do Corolli producent sugeruje
5W30, ASO lało od nowości 10W60, obecnie zaproponowali 5W50. Więc, jak
to stwierdzili bohaterowie Piratów z Karaibów - "kodeks (instrukcja) to
w zasadzie tylko wytyczne" :)
--
MZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=