eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak umyć podwozie przed konserwacją?Re: jak umyć podwozie przed konserwacją?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jak umyć podwozie przed konserwacją?
    Date: Tue, 22 Jun 2010 19:48:06 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 30
    Sender: n...@n...onet.pl
    Message-ID: <6...@n...onet.pl>
    References: <4c208da1$0$19166$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1277228886 4806 213.180.130.18 (22 Jun 2010 17:48:06 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Jun 2010 17:48:06 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 195.69.80.7, 10.174.28.54
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100315
    Firefox/3.5.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2291415
    [ ukryj nagłówki ]

    > Pszemol pisze:
    > > A czy w nowoczesnych autach robionych już z ocynkowanej blachy
    > > konserwacja podwozia ma w ogóle jakiś sens czy to tylko zaszłość
    > > i jakaś świecka tradycja z dawnych czasów dużych fiatów i poldolotów?
    >
    > Jak najbardziej, pod tym względem nic się nie zmieniło a jeśli chodzi o
    > jakość to się nawet pogorszyło.
    >
    > > O jakim wieku/marce samochodu mówimy? Jaki czas eksploatacji?
    >
    > W sumie już po wyjeździe z salonu warto poprawić konserwację.
    >
    > --
    > krzysiek82
    Nie poprawić a zrobić. I nie podwozia a profili zamkniętych. W sytuacji kiedy
    nabywca nowego samochodu planuje jego wymianę na nowszy w przeciągu 5 lat to
    wydawanie pieniędzy na zabezpieczenie profili nie ma sensu. Tak samo nie ma
    sensu poprawienie zabezpieczania podwozia. Poprawienie to nie wymalowanie na
    grubo jakimś Bitexem czy innym smołowym preparatem. Fabryka zabezpiecza podwozie
    na grubo na etapie lakierowania. Ale muszą zostać miejsca nie zabezpieczone. To
    miejsca do których potem dokręcają inne podzespoły. I w tych miejscach trzeba
    zrobić poprawki. Bardzo ważne jest pierwsze, zaraz po zakupie nowego samochodu,
    zabezpieczenie profili. Zrobione pierwszy raz w 5 letnim samochodzie jest o
    wiele mniej skuteczne. Podejrzewam że współczesny popularny samochód, obliczony
    na 7 do 10 lat użytkowania. Gdyby był zabezpieczany tak jak zalecał producent
    125p. To elementy blaszane były by praktycznie niezniszczalne z powodu korozji
    tlenowej. Bo korozja zmęczeniowa by była, bo jest niezależna od tlenowej.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: