  • Data: 2010-06-23 18:26:51
    Temat: Re: jak umyć podwozie przed konserwacją?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-23 15:21, krzysiek82 pisze:

    > Ten co nie ma fobii siedzi teraz pod autem i kombinuje jaki kawałek
    > gazety wpasować w dziurę zrobioną przez korozję. Coś czuje, że jesteś
    > teoretykiem i spód auta widziałeś tylko na fotkach.

    No popatrz, a Laguna, której się pozbyłem na początku roku, rdzę miała
    tylko tam gdzie była uderzona, tzn. z tyłu, a konkretnie na wyklepanej
    (zamiast wymiany) belce pod zderzakiem. Spód zdrowy, progi (co dziwne,
    bo wiele młodszych Lagun ma z nimi problem) też zdrowe. A auto było z
    końca 1995r., w Polsce od 2006. W Niemczech, podejrzewam, że nikt
    jakiejś szczególnej konserwacji nie robił, w Polsce też nie (i to na
    bank, bo znałem auto od początku jego pobytu u nas).

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl