  • Data: 2010-06-23 22:26:07
    Temat: Re: jak umyć podwozie przed konserwacją?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zrobienie powłoki fosforanowej ( fosol), dokładne zmycie wodą z mydłem (
    > biały
    > jeleń na przykład) resztek odrdzewiacza, odtłuszczenie, Pomalowanie farbą

    a mydlo da rade wyplukac fosol z wytrawionych porów? nie zniszcze nim
    sąsiedniej warstwy ocynku? w koncu to rozcienczony kwas....

    > podkładową antykorozyjną ( najlepsza to epoksydowa podkładowa
    > antykorozyjna),
    > Pomalowanie farbą nawierzchniową o dużej odporności chemicznej

    ostatnio trenowalem podklad do chlorokauczuku i na to czarny chlorokauczuk
    jako wierzchnia warstwa (2 czy tam 3 warstwy) - wyszlo swietnie na felgach.

    > (chlorokauczukowa), Nałożenie grubej warstwy dowolnego preparatu do
    > malowania
    > podwozi. Tak się robi dla siebie. Fajansiarze malują preparatem smołowym
    > od razu
    > na gołą lekko przeczyszczoną blachę. Na początku ładnie wygląda i klient
    > jest
    > zadowolony. Nie ma potrzeby malowania całej płyty podłogowej na czarno.
    > Naprawia
    > się tylko miejsca uszkodzone.

    no to zrobilem pierwszy jako fajansiarz:)
    musze wydumac jak miec wygodny dostep do podwozia - taka kolyska wydaje sie
    bbyc dobra (sasiedni watek) ale nie wiem gdzie dostac taka duza....
    robienie tego w kanale jest chyba tak samo bezsensowne jak moje robienie z
    kobylek i podnosnika....

    masz jakis patent na dostep do podwozia? przewracanie na opony odpada - nie
    wierze ze da rade to zrobic tak, by nie uszkodzic powaznie autka....