  • 31. Data: 2009-02-19 13:35:40
    Temat: Re: jak oni robią takie wyraźne zdjęcia ?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marcin [3M] pisze:

    > Jak Robert Fenton?
    > http://www.loc.gov/rr/print/coll/251_fen.html
    > http://graphics8.nytimes.com/images/blogs/morris/mat
    ch2-large.jpg
    > i to na szkle!

    Widać, nie miał internetu żeby zamówić cyfrę z allegro, a do marketu
    miał daleko...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 32. Data: 2009-02-19 13:40:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jester pisze:
    > Smutne czasy swoją drogą: widzisz fajne zdjęcie i pierwsze pytanie,
    > którym zawracasz d..ę autorowi: CZYM BYŁO ROBIONE?
    > Nieważne, że gościu spał na podłodze, tydzień jadł żarcie dla kota a
    > ostatniego dnia odstrzelili mu ucho i redakcja musiała zapłacić za niego
    > okup talibom - ważne, że kanonier, nikoniarz czy cośtam... (oczywiście
    > żrtuję: cośtam nie wchodzi w grę, to może być TYLKO Nikon albo Canon...)

    No bo nie dał exifa, bez exifa to żadna fotografia.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /przyczyną większości katastrof jest panika/

  • 33. Data: 2009-02-19 15:15:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    mirek wrote:
    > http://www.boston.com/bigpicture/2009/02/scenes_from
    _pakistan.html

    > są dokładne, wyraźne, po prostu super.
    > jaki to morze być sprzęt i jakie ustawienia ?

    ja myślę że używają aparatów fotograficznych.

  • 34. Data: 2009-02-20 17:28:19
    Od: "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl>

    _pakistan.html

    > ja myślę że używają aparatów fotograficznych.

    Ja myślę, że oprócz aparatów używają jeszcze głowy :)

    MaW

  • 35. Data: 2009-02-21 10:19:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    MaW wrote:

    > Ja myślę, że oprócz aparatów używają jeszcze głowy :)

    żartujesz, oczu i rąk :)