  • Data: 2010-10-14 06:27:01
    Temat: Re: jak odzyskać dane
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-10-2010 19:46, Nateysz rzecze:

    > Spróbuję zainstalować emulator Windows Mobile - może pod nim uda mi się
    > wczytać kopię. Nadal jednak problemem pozostanie w jaki sposób
    > "przepisać" wyniki do Symbiana.

    Albo pożyczyć na chwilę telefon z WM. Mając dane wyeksportuj je
    do jakiejś normalnej postaci (książkę telefoniczną np. jako
    pliki VCF ew. CSV)- takie dane łatwo zaimportujesz do telefonu
    z Symbianem.

    Sam przenosiłem kontakty z Benq-Siemensa S68 do Nokii E50- eksport
    przez BT książki na komputer dał stado plików VCF.
    Te do PC Suite i voila- nawet zdjęcia kontaktów się przeniosły.
    Można i z komórki na komórkę- tyle, że w Nokii każdy kontakt
    zapisywał się jako osobna wiadomość i każdą po kolei trzeba by
    kliknąć i dać "zapisz wizytówkę". Kiedy wysyłałem kontakty
    z/do Samsunga E250, kontakt po prostu bez ceregieli dopisywał
    się do książki (takoż w B-S jak i Samsungu).

    --
    Dominik (& kąpany)