  • Data: 2010-10-14 14:33:39
    Temat: Re: jak odzyskać dane
    Od: Nateysz <4...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Albo pożyczyć na chwilę telefon z WM. Mając dane wyeksportuj je
    > do jakiejś normalnej postaci (książkę telefoniczną np. jako
    > pliki VCF ew. CSV)- takie dane łatwo zaimportujesz do telefonu
    > z Symbianem.
    >
    > Sam przenosiłem kontakty z Benq-Siemensa S68 do Nokii E50- eksport
    > przez BT książki na komputer dał stado plików VCF.
    > Te do PC Suite i voila- nawet zdjęcia kontaktów się przeniosły.
    > Można i z komórki na komórkę- tyle, że w Nokii każdy kontakt
    > zapisywał się jako osobna wiadomość i każdą po kolei trzeba by
> [...]

    OK, tylko ja nie mam pojęcia jak to zrobić-eksport do normalnego formatu
    - który przeczytać może każdy śmiertelnik.

    Ponadto mam pytanie - czy mieszkasz może w W-wie ?
    Niestety moi znajomi nie korzystają z WM w telefonie.

    Samo archiwum natomiast - nie, nie jest to po prostu spakowany plik. Nie
    wiem co to za badziewie...