  • Data: 2013-02-02 00:15:24
    Temat: Re: [ja pierdole] -GITD kupuje drukarnię mandatów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 1 Feb 2013 21:12:42 +0100, misiek napisał(a):
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomoœci
    >
    > no tak - zawsze moze byc gorzej - tak jak mowisz.
    > wladza chce waszego dobra itp ;)

    Nowa technika daje nowe mozliwosci. wprost nieograniczone.
    W samochodzie sa np dwie szczeliny. W jedna wsadzasz PJ a w druga karte
    kredytowa. Nie wsadzisz - silnik nie zapali.
    Jedziesz ... i jak sie limit na karcie skonczy to silnik stanie.
    A jak punkty karne przekroczysz, to silnik stanie, za to niszczarka do
    dokumentow ruszy :-P
    A cudzego nie wsadzisz, bo w kierownicy beda czytniki odciskow palcow :-P

    Juz nie mowiac ze fotoradary znikna. Po co - kiedy GPS policzy wszytkie
    przekroczenia predkosci, a takze przekroczenia ciaglych, przejazd na
    czerwonym swietle, a moze nawet wyprzedzanie na przejsciach :-)

    > tez sie zgadzam, ale wtedy nikt nie mial szalu macicy jak teraz....

    IMHO to ten szal na razie glownie w mediach. Bo poza tym - rok opoznienia,
    1.5mld straty, i co ? i nic. 30 ruchomych VR sytuacji nie zmieni, 300
    stalych tez nie - przed nim zwolnia, za nimi przyszpiesza.

    Poza tym ... o jakim szale mowa, skoro to dwa lata temu w ustawie zapisano,
    a dlugo wczesniej proponowano.

    > no ale nie podwajal przez kadencje ;)

    Mlody jestes. Byl juz taki jeden, co chcial wydac 200mld, przy przychodach
    120mld. Inflacja byla, rosly przychody, rosly wydatki, rosl deficyt.

    Obecny budzet nie wydaje sie taki zly - ot, kompromis miedzy stanem
    gospodarki, a oczekiwaniami spolecznymi.

    Zreszta o co chodzi - co bys powiedzial, gdyby rzad wydal 1.5 mld na FR,
    ale deficyt zmiejszyl o 15 mld ? :-P

    > ale prywatna firma a panstwowa to jakby troche inne bajki ;)

    Ale nadal beda im placic za prace podatnicy.
    Moze tylko nie co mniej, choc z prezesem to niekoniecznie ..

    > na kogo glosowalem na tego glosowalem ;)
    > jedno jst pewne - to co sie teraz dzieje to wola o pomste ;)

    niestety, trzeba rozliczac politykow z obietnic i skreslac :-)

    J.