  • Data: 2011-09-28 11:01:43
    Temat: Re: idzie nowe z UE :-(
    Od: " " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > http://www.tvn24.pl/0,1718888,0,1,chca-w-autach-blok
    ad-antyalkoholowych,wiadomo
> [...]
    > unijne zalecenia przewidują, że ma to być 0,5 promila.
    >
    > Wolniej, bez ostrzeżeń
    >
    > UE powinna też dążyć, zdaniem eurodeputowanych, do ograniczenia
    > prędkości do 30km/h na terenie zabudowanym. PE ubiega się również o
    > zainstalowanie w UE radarów kontrolujących prędkość motocyklistów oraz
    > egzekwowanie od nich mandatów za przekroczenie prędkości.
    >
    > Posłowie proponują równocześnie ujednolicenie znaków drogowych oraz
    > zasad przeprowadzania kontroli technicznych i zalecają powołanie
    > unijnego koordynatora ds. bezpieczeństwa w ruchu drogowym."

    I zrobią to. Mnie to nie dotyczy, tak jak faceta co go pies ugryzł w protezę
    nogi. Jak to wprowadzą to mnie juz nie będzie. Człowiek nie żółw i nie żyje
    100 lat. A jak by mi się udało to nawet z turbo balkonikiem na łożyskach
    kulkowych nie dam rady zbliżyć się do dziesięciu procent dopuszczalnych
    prędkości. Młodzi niech się martwią. Jak to będą wprowadzali to na pewno w
    pakiecie będzie obowiązek corocznych badań lekarskich po przekroczeniu na
    przykład pięćdziesięciu lat.