  • Data: 2011-09-28 15:49:03
    Temat: Re: idzie nowe z UE :-(
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5...@p...pl...
    >Rower nie ma w wyposażeniu prędkościomierza a ocena prędkości na oko
    >nie jest wystarczająco dokładna. Nie jestem w stanie ocenić na
    >rowerze
    >czy przekraczam ograniczenie 30 czy 40km/h i o ile je przekraczam.
    >Chciałbym również zobaczyć homologację radaru, którym zmierzono
    >predkość roweru przy takim ograniczeniu. Szczególnie interesują mnie
    >minimalne rozmiary/masa obiektu, którego prędkość da się poprawnie
    >określić.

    Pilki tenisowe mierzy, najwyzej beda atestowac rowniez na rowery.

    Bardziej bym sie zainteresowal na ile poprawnie mierzy obiekt ze
    szprychami.

    Ale i na to jest rada, wprowadzi sie dwa obowiazkowe reflektory
    radarowe i miejmy nadzieje ze beda je dokladniej sprawdzac niz
    obowiazkowe swiatla.

    A jak pieszego akurat nie ma ?
    Albo jest jeden, ale daleko ?

    J.