  • Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Fri, 22 Jan 2010 02:39:26 +0100
    From: TZ <g...@t...cy[ROT13]>
    Subject: Re: iPlus - zepsuty modem

    Cześć Op23 !

    W piątek, 22 stycznia 2010, o godz. 00:56:13, napisałeś na temat: "iPlus -
    zepsuty modem"
    op23 o...@r...pl, news:hjapkj$l48$7@achot.icm.edu.pl

    > Nie ma znaczenia czy został kupiony czy jest dzierżawiony. W przypadku
    > dzierżawy organizator promocji też mógłby Ci powiedzieć: no zepsuł się, musi
    > Pan sobie radzić sam. Nie musi wiązać dzierżawy ze świadczeniem usługi.

    Mogli by powiedzieć oddaj pan ten uszkodzony modem a my nie będzie pobierali
    opłaty za dzierżawę i sam się pan martw.

    > Nie dociera do Ciebie, że to JEDNA promocja: "usługa+sprzęt" ?! Promocja
    > "usługa" (bez sprzętu) jest zupełnie INNĄ ofertą.

    I nie po to ktoś kupuje usługę ze sprzętem by potem operator wykpił się z
    warunków gwarancji.

    > Może dlatego nie mówiłeś, że same jesteś idiotą ?

    I trolem. Szkoda czasu na niego.

    > Pierdoły, po prostu nie wiesz o czym mowa. Nie ma znaczenia, że można wybrać
    > coś innego. Istotne jest, że można wybrać właśnie to. I z tym jest problem a
    > nie z czymś innym.

    I o to chodzi...
    Kupiłem SimData by sprawdzić jak to będzie chodzić.
    Następnie włączyłem iPlus do nr abonamentowego i tak 4 lata bez modemu i
    umowy terminowej, i przez komórkę.

    Kolega popisał umowę na iPlus z modemem na 2 lata. Modem się zepsuł a Plus
    przez pół roku leci w kulki.

    --
    Hej!

    - Antek ciężko pracował rękami a Boryna językiem -