  • 181. Data: 2011-11-26 18:44:21
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:jar9md$i3n$1@mx1.internetia.pl...

    > Tylko dlaczego wszędzie uważają cię za przygłupa i trolla?
    > Nikt nie poznał się na twoim geniuszu, czy może wszyscy
    > są głupi tylko Przemuś naj naj?

    Widzisz - znowu robisz "chwyt" poniżej pasa i stosujesz argument
    personalny. Nie wszyscy i nie wszędzie uważają mnie za przygłupa
    i taka sugestia świadczyć tylko może o Twoim braku kultury.
    Na dodatek nigdzie nie sugerowałem że jestem jakimś geniuszem,
    wymyślasz sobie jak zwykle urojone tezy i tylko z nimi dyskutujesz.

    Jesli ktoś Ci poświadcza z doświadczenia, że wyłączone piksele
    w AMOLED jak najbardziej świecą i nie są w 100% czarne to chyba
    nie trzeba dużej inteligencji aby zrozumieć że w takim wypadku
    można jak najbardziej określić kontrast takiego wyświetlacza
    i wtedy podpieranie się autorytetem tego że gdzieś ktoś też taką
    samą bzdurę jak Ty napisał brzmi żałośnie...
    Nie żyjemy w idealnym świecie i żaden wyświetlacz nie będzie
    miał nigdy ani idealnej czerni ani idealnej bieli, więc Twoje ROTFL
    było po prostu nie na miejscu i sygnalizowało TWOJĄ ignorancję
    nie moją.

    No ale skoro jesteś tu aby pobrechtać z Waldkiem z Pszemola
    to jak pisałem wcześniej - miłej zabawy życzę. Mnie to nie rusza.

  • 182. Data: 2011-11-26 18:46:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > To go zmierz imbecylu i opublikuj swoje wyniki, przy okazji
    > wyprowadź z błędów większość serwisów poświęconych tej tematyce.

    Zawsze uciekasz się do niegrzecznych epitetów gdy wykazano Ci błędy?

    Na razie widzieliśmy tylko jeden serwis z taką opinią o nieskończonym
    kontraście, ewidentnie bazującą na niezrozumieniu dokładnym teorii
    a nie praktycznym doświadczeniu czy wiedzy dotyczących takich ekranów.

    I nie mogę zmierzyć kontrastu sam tak jak i ty bo nie mam do tego sprzętu.

  • 183. Data: 2011-11-26 19:21:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-11-2011 19:46, Pszemol pisze:

> [...]
    > a nie praktycznym doświadczeniu czy wiedzy dotyczących takich ekranów.
    > I nie mogę zmierzyć kontrastu sam tak jak i ty bo nie mam do tego sprzętu.

    Podsumujmy - masz małego siur.. przekątną ekranu i kompleksy z tym
    związane. Ktoś niedawno prawdopodobnie zwrócił ci na to uwagę, toteż
    postanowiłeś dowartościować się na grupie. Tylko po co ja z tobą
    dyskutuję...

    --
    Paweł

  • 184. Data: 2011-11-26 19:22:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-11-2011 17:11, Pszemol pisze:

    > No nie mieszkam w Polsce, ale się tam wychowałem...

    Nie bluźnij.

    --
    Paweł

  • 185. Data: 2011-11-26 19:52:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Podsumujmy - masz małego siur.. przekątną ekranu i kompleksy z tym
    > związane. Ktoś niedawno prawdopodobnie zwrócił ci na to uwagę, toteż
    > postanowiłeś dowartościować się na grupie.

    Widzę, że fantazja Ci dopisuje. Nie wiem skąd to bierzesz...

    > Tylko po co ja z tobą dyskutuję...

    Ty nie dyskutujesz ze mną.
    Ty próbujesz dyskutować ze swoimi wymysłami i nieporozumieniami.

  • 186. Data: 2011-11-27 20:51:35
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał :

    > I "widać" to na reklamach wypuszczanych przez Samsunga? :-)
    > Widzisz - ja poszedłem do sklepu i zobaczyłem na własne oczy.
    > I taka jest różnica między mną a Tobą.

    Widzę, że znów robisz z siebie pajaca, bo idiotą jesteś już od jakiegoś roku.
    Poza tym, dalej kłamiesz. Tu się nic nie zmieniło. Odwracanie kota ogonem i
    próba wyjścia z opresji tekstem o Motoroli Droid, o której tylko ty bełkoszesz
    któryś już raz - jest kolejnym aktem błazenady w Twoim wydaniu. Jesteś tak
    cieńki i tak idiotyczny w tym swoim pieprzeniu bzdur, że coraz ciężej to opisać.

  • 187. Data: 2011-11-28 11:57:09
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Pszemol" <P...@P...com> Odpowiedz na news:jaqc8k.9ls.0@poczta.onet.pl:

    > Po pierwsze - rozmiaru liter nie określaj w takich porównaniach
    > w pikselach, bo jak sam widzisz każdy display ma inną gęstość
    > pikseli i inne rozmiary a zatem inne milimetry zajmie kwadrat
    > wielkości 5x5 pikseli na Galaxy S, inne na monitorze komputerowym
    > 20" a inne na iPhone4.

    Wiec znaczenie ma wielkość literek w milimetrach na wyświetlaczu. Czym
    wiekszy wyświetlacz tym więcej tylko literek mozna na nim mieć.

    > Ustal wielkość liter w MILIMETRACH jaka jest dla Ciebie czytelna
    > na jednym ekranie i jaka jest na drugim ekranie i być może okaże
    > się tak jak w moim przypadku, że na iPhone4 mniejsze literki będą
    > wciąż czytelne niż na Galaxy S czy Droid Razr.

    Dla mnie znaczenie ma nie to kiedy literka będzie jeszcze czytelna a jaka już
    nie, a jaka wielkość literek da mi komfort czytania. Co z tego że na malutkim
    wyświetlaczu o wielkim upakowaniu pikseli będę mieć multum literek jak bez
    lupy nie przeczytam ani jednej. Wielkość literek ma zapewnić komfort
    czytania, a nie napawanie się czy literkę da się rozczytac czy już nie.

    > Podaj mi rozmiar tych liter z milimetrach i podaj z jakiej odległości
    > je oglądasz. Inaczej rozmowa w pikselach ma sens tylko gdy obaj
    > mamy te same wyświetlacze.

    Na oko (bo nie chce mi się ani liczyć ani mierzyć) duże litery mają wysokość
    ~8mm, małe ~5 mm. Patrze z odległości około 40-50cm.

    > Coś Ci się chyba pomyliło...

    Przeczytaj jeszcze raz.
    Na wyświetlaczu o większym upakowaniu pikseli literki musi być miec większą
    wysokość w pikselach by osiągnąć wymagany przezemnie rozmiar w mm.
    Wiec to co mozna komfortowo czytać na 4.3" WVGA przy rozmiarze 30pikseli na
    iPhonowym ekranie wymaga już ~50pikseli wysokość. A co za tym idzie na samym
    wyświetlaczu takich literek mieści się mniej.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 188. Data: 2011-11-28 12:04:48
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Pszemol" <P...@P...com> Odpowiedz na news:jaqn3q.9o0.0@poczta.onet.pl:

    > I nie mogę zmierzyć kontrastu sam tak jak i ty bo nie mam do tego sprzętu.

    Kontras dynamiczny pewnie zmieża do nieskończonośc w Amoledach.
    Kontrast statyczny pewnie dało by się okreslić liczbą w okolicach dziesiątków
    tysięcy?
    http://pl.wikipedia.org/wiki/AMOLED
    Zwykły amoled ma ~ 1:10000, w SuperAmoledzie kontrast jest ponoć wielkorotnie
    wyższy niż w zwykłym Amoledzie.

    A jaki kontrast statyczny ma iP 4(s)? Nie około 1:700?

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 189. Data: 2011-11-28 12:07:47
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Pszemol" <P...@P...com> Odpowiedz na

    > Zaraz Ci DoQ napisze ze "pierniczysz głupoty" bo AMOLED mają
    > nieskończony kontrast bo czarne jest czarne i dzielisz przez zero.
    > A w ogóle to się nie znasz bo widziałeś zwichrowanymi oczami :-)

    SuperAmoloda po ciemku nie oglądałem, miałem tylko Amoleda pirwszej
    generacji. A Samsung chwalił się że w SuperA jeszcze zwiększyli kontrast.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 190. Data: 2011-11-28 12:14:07
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Pszemol" <P...@P...com> Odpowiedz na

    > Bez przesadyzmów... w Polsce też się trafia kilka słonecznych dni w roku
    > ;)

    Mów mi o tym pod koniec listopada;))))

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d