  • 91. Data: 2011-11-25 14:20:11
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Dnia 24 lis 2011, naskrobałes(as) pl.misc.telefonia.gsm:

    > A zatem może się okazać w pewnych warunkach że do
    > czytania tekstu mniejszy ekran o większej gęstości pikseli
    > okaże się ekranem pojemniejszym niż większy ekran
    > o niskiej gęstości pikseli.
    > Większa gęstość pikseli da również lepsze efekty przy
    > oglądaniu grafiki o dużej rozdzielczości czy filmów HD.

    Zapominasz że zwykłym ludziom lepiej się czyta duże literki na dużym ekranie
    niż maczki na znaczku pocztowym.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 92. Data: 2011-11-25 14:21:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Głupiego to poznam po tym, że zabiera się za dyskusję nie mając bladego
    > pojęcia w temacie. Ale to też nic nowego, na PMS u ciebie to norma.

    A jakie "pojęcie w temacie" jest wymagane do oceny dwu ekranów
    telefonów w sklepie i wybranie tego który ma bardziej biały i
    jaskrawy ekran oraz wyraźniejszy lepiej obrysowany tekst? :-)

    Co do PMS to wiem o samochodach więcej niż nie jeden tamtejszy
    grupowicz co sobie korka zlewu oleju z miski odkręcić nie umie...
    Ale ekspertem nie jestem i takiego nie zgrywam. Za to Ty zgrywasz
    wielkiego eksperta i tu i tam, ale na proste pytanie "jaki kontrast ma
    wyświetlacz w SGII" umiałeś tylko zarechotać jak kretyn... smutne.

    Więc jak, umiesz coś merytorycznego dodać czy ROTFL to wszystko
    co masz do powiedzenia w kwestii kontrastu ekranu, expierdzie?

  • 93. Data: 2011-11-25 14:25:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Czemu rotfl ?

    Bo to troll co umie się tylko z innych wyśmiewać a sam *żadnego*
    merytorycznego wkładu do dyskusji wnieść nie potrafi?

    > Tym niemniej oczywiscie poprosimy o fotke obu ekranow, w pelnym sloncu,
    > zapackanych paluchami, no i po 6 miesiacach uzywania.

    Już Ci tłumaczyłem, że "zapaćkanie paluchami" w iPhone4
    nie obowiązuje bo ma on powłoki nie chwytające tłuszczy...
    Wystarczy raz ekranem przesunąć po materiale (np. nogawka
    spodni) i ekran jest jak nowy, bez jednej nawet smugi...

    Co do 6 miesiącach używania - co miałoby to dać? Ja po 11
    miesiącach używania nie miałem ani jednej małej rysy na
    ekranie swojego iPhone4... Niczym się absolutnie ekran nie
    różnił wyglądem ani pracą od nowego. A że nie ma podświetlenia
    CCFL tylko LED to i podświetlenie nie straciło nic na jasności...

    Fotkę... nie ma sprawy, jak tylko u mnie w lokalnym sklepie
    wreszcie chodząca SGII się pojawi to zrobię Ci fotkę...

  • 94. Data: 2011-11-25 14:26:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Zgadnij.

    Dalej nic. Są jednak ludzie bez ambicji i honoru...

  • 95. Data: 2011-11-25 14:27:50
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Pszemol" <P...@P...com> Odpowiedz na

    > Jeśli to palm czarnobiały, to pewnie efekty będą lepsze bo masz
    > pojedyncze kropki białe i czarne a nie kolorowe triady...

    To oczym piszesz może występowac przy ekranach PenTile takie jakie ma własnie
    Galaxy S pierwszy. Ale już SII ma pełną rozdzielość. Lepiej idź i poszukaj
    SII i wtedy porównaj ze swoim iP.

    > Litery 2.5mm to ja mam na monitorze który oglądam z dużo
    > większej odległości niż ekran telefonu... Mając iPhone4 mógłbyś

    Łe? Znaczy telefon wpychasz sobie po nos? Jak blisko oczu trzymasz telefon?
    Ja mam około pół metra, a monito około 80cm.

    > Nie mam ŻADNYCH zastrzeżeń do czerni na swoim ekranie iP4.
    > Natomiast miałem DUŻE zastrzeżenia do koloru i jasności bieli
    > na obu telefonach z androidem jakie widziałem w sklepie.

    Ty nie masz. Jak wyświetlacz _SAMĄ_ czerń to owszem ekran nie jest
    podświetlany i czerń jest jak w amoledzie. Ale na czarnym tle wyświetl białe
    literki na całym ekranie. Spowoduje to że diody będą musiał podświetlić całą
    powieżchnie ekranu i wtedy czerń już elegancko zblednie.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 96. Data: 2011-11-25 14:33:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > I to jest "obiektywna" ocena ?

    Nie, ta opinia o tym co ja wolę nie jest obiektywna.
    Obiektywna jest ocena większej jaskrawości ekranu i lepszego
    rysowania szczegółów w małych fontach. To można łatwo zmierzyć
    bezdusznymi przyrządami.

    > Innym drobna pikseloza nie przeszkadza, wzrok nie pozwala im ogladac z
    > blizej niz 30cm, a ogolnie wola miec telefon ktory z trudem ale jednak sie
    > w kieszeni miesci, niz telefon z koniecznoscia noszenia lupy :-)

    I ja postuluję, że konieczność noszenia lupy pojawia się u nich, bo
    mają zbyt małą rozdzielczosć tych małych ekranów aby wyraźnie
    widzieć małe literki. Oko rozpozna literę gdy ma wystarczająco
    dużo kropek ją tworzących - jak litera jest tak mała, że przypada
    na nią 8 pikseli bo ekran na obszarze tych 2mm ma ich tylko tyle
    to ciężko Ci będzie odróżnić O od C i od G i oczy się będą męczyć.
    Gdy ekran ma dużo pikseli to różnica między C i G jest wyraźna
    i oko się nie męczy tak bardzo.

    A jeśli musisz oglądać telefon z dalszej odległości niż 30cm aby
    widzieć go wyraźnie to sorry, ale znaczy to tylko tyle że jesteś
    w wieku w którym powinieneś odwiedzić okulistę i zrobić pierwsze
    "starcze" okulary. To jest całkowicie normalny efekt, że z wiekiem
    soczewka w oku robi się twardsza a mięśnie ją regulujące słabsze
    i ciężko Ci ją uformować tak aby widzieć z bliska ostro...
    Pomogą Ci okulary i odzyskasz widzenie 20/20. Prosta sprawa?

    > Aczkolwiek przyznaje ze na rozdzielczosc sam narzekalem - 128x160
    > na malym ekraniku ... i juz trzeba inne gierki sciagac, bo sie nie
    > mieszcza.
    > No i na mapach niewiele widac - choc to akurat dziala w dwie strony - przy
    > wiekszej rozdzielczosci trzeba mapy powiekszac :-)

    Wolę mieć możliwość zobaczenia więcej na mapie i co jakiś
    czas sobie ją powiększyć aby obejrzeć drobne szczegóły
    na niej ujęte niż mieć mapę która daje tylko ogólny pogląd
    i brak szczegółów... A Ty?

  • 97. Data: 2011-11-25 14:34:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Dla ytego nie mam iphona .. nie da się z gówna picza zrobić ... sorry

    Picza? Chodzi Ci może o brzoskwinię? :-)

    > Mam komfort pracy co przy wadzie wzroku jest bardzo cenne,
    > nie muszę mieć lupy żeby wpatrywać się w pixele na ekranie

    Ile masz lat i kiedy odwiedziłeś ostatnio okulistę?

  • 98. Data: 2011-11-25 14:35:53
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Pszemol" <P...@P...com> Odpowiedz na

    > Ale Twój monitor będzie miał pewnie 70ppi a nie 326ppi jak iPhone4.
    > I czytasz go z odległości 2-3x większej niż telefon. Coś Ci się pomyliło
    > chyba...

    Do dobrze, przeczytałeś ten tekst? Komfortowo się to czytało na ekranie 3.5"?
    Na 4.3" cięzko się to czyta, ale z powodu pikselozy, a po prostu dla tego że
    te literki są za małe.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 99. Data: 2011-11-25 14:39:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Adramelech" <a...@t...nie.ma> wrote in message
    > "Pszemol" <P...@P...com> Odpowiedz na

    > Co za szczęście że jestem ślepy. Mam 4.3" wyświetlacz WVGA i choćbym nie
    > wiadomo jak się wpatrywał w ekran nie jestem w stanie dojrzeć tych
    > cholernych pikseli. Nic tylko pogratulowac sokolich oczu.

    Moje oczy nie są sokole tylko w przeciwieństwie do niektórych tutaj
    nie mam oporów aby odwiedzić okulistę jak mi się wzrok popsuje...
    Jak ktoś harcerza zgrywa i okularów nie chce nosić a ślepy jak kura
    po zmroku to już sam sobie na złość mamie uszy odmraża...

    Bo zamazane były? :-)

  • 100. Data: 2011-11-25 14:49:19
    Od: Witoldo <w...@p...onet.pl>

    Ja tam bym się zadręczył swiadomością, że mam pińcet pikseli na
    dziewińcet, a kolo ma szejset na łosiemset.
    Jak żyć z taka wiedzą? JAK!!! i jak wtedy dzwonić??? ROTFL
    Witoldo