  • Data: 2011-11-25 14:14:38
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" <P...@P...com> Odpowiedz na news:jaktq4.8ec.0@poczta.onet.pl:

    > "Adramelech" <a...@t...nie.ma> wrote in message

    > Poważnie? No to całkiem kiepsko jak na 4.5" wyświetlacz...
    > Półtoraroczny iPhone4 ma 640 x 960 pikseli na 3.5 calowym.
    > I pewnie do tego większą jaskrawość, więc będzie znacznie
    > czytelniejszy od tych nowych telefonów Samsunga.

    Co za szczęście że jestem ślepy. Mam 4.3" wyświetlacz WVGA i choćbym nie
    wiadomo jak się wpatrywał w ekran nie jestem w stanie dojrzeć tych cholernych
    pikseli. Nic tylko pogratulowac sokolich oczu.
    Miałem kiedyś PDA z 4" ekranem (ale w proporcji 4:3 co fizycznie daje większą
    powiezchnie wyświetlacza niż 4,3" 16:10) w VGA i też nie widziałem śladu po
    pikselach).

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d