  • Data: 2011-11-25 14:27:50
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" <P...@P...com> Odpowiedz na
    news:jal3p5.30c.0@poczta.onet.pl:

    > Jeśli to palm czarnobiały, to pewnie efekty będą lepsze bo masz
    > pojedyncze kropki białe i czarne a nie kolorowe triady...

    To oczym piszesz może występowac przy ekranach PenTile takie jakie ma własnie
    Galaxy S pierwszy. Ale już SII ma pełną rozdzielość. Lepiej idź i poszukaj
    SII i wtedy porównaj ze swoim iP.

    > Litery 2.5mm to ja mam na monitorze który oglądam z dużo
    > większej odległości niż ekran telefonu... Mając iPhone4 mógłbyś

    Łe? Znaczy telefon wpychasz sobie po nos? Jak blisko oczu trzymasz telefon?
    Ja mam około pół metra, a monito około 80cm.

    > Nie mam ŻADNYCH zastrzeżeń do czerni na swoim ekranie iP4.
    > Natomiast miałem DUŻE zastrzeżenia do koloru i jasności bieli
    > na obu telefonach z androidem jakie widziałem w sklepie.

    Ty nie masz. Jak wyświetlacz _SAMĄ_ czerń to owszem ekran nie jest
    podświetlany i czerń jest jak w amoledzie. Ale na czarnym tle wyświetl białe
    literki na całym ekranie. Spowoduje to że diody będą musiał podświetlić całą
    powieżchnie ekranu i wtedy czerń już elegancko zblednie.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d