  • Data: 2011-11-25 14:58:09
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-11-2011 15:21, Pszemol pisze:

    > A jakie "pojęcie w temacie" jest wymagane do oceny dwu ekranów
    > telefonów w sklepie i wybranie tego który ma bardziej biały i
    > jaskrawy ekran oraz wyraźniejszy lepiej obrysowany tekst? :-)

    Pytanie o stosunek kontrastu w przypadku amoleda świadczy o twojej
    totalnej ignorancji tematu - oczywiście chciałbyś go porównać ze swoim
    ajfonem, nie?

    > Co do PMS to wiem o samochodach więcej niż nie jeden tamtejszy
    > grupowicz co sobie korka zlewu oleju z miski odkręcić nie umie...

    Dostałeś głupcze dokumentacje techniczną, od samego producenta która
    informuje iz opróżnianie oleju przez odessanie jest dokładniejsze -
    ściągniesz ok 0,5litra oleju więcej niż przez wykręcanie korka. Ale ty
    nawet z dokumentacja producenta dyskutowałeś, więc okreslenie troll
    idealnie pasuje do twojej osoby. Zreszta EOT bo NTG.

    Ale ekspertem nie jestem i takiego nie zgrywam. Za to Ty zgrywasz
    > wielkiego eksperta i tu i tam, ale na proste pytanie "jaki kontrast ma
    > wyświetlacz w SGII" umiałeś tylko zarechotać jak kretyn... smutne.
    > Więc jak, umiesz coś merytorycznego dodać czy ROTFL to wszystko
    > co masz do powiedzenia w kwestii kontrastu ekranu, expierdzie?

    Możesz mi wyjaśnić, dlaczego miałbym nie rechotać z takiego przygłupa
    jak ty?

    --
    Paweł