  • Data: 2011-11-25 14:33:24
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:janoeb$p8g$1@news.onet.pl...

    > I to jest "obiektywna" ocena ?

    Nie, ta opinia o tym co ja wolę nie jest obiektywna.
    Obiektywna jest ocena większej jaskrawości ekranu i lepszego
    rysowania szczegółów w małych fontach. To można łatwo zmierzyć
    bezdusznymi przyrządami.

    > Innym drobna pikseloza nie przeszkadza, wzrok nie pozwala im ogladac z
    > blizej niz 30cm, a ogolnie wola miec telefon ktory z trudem ale jednak sie
    > w kieszeni miesci, niz telefon z koniecznoscia noszenia lupy :-)

    I ja postuluję, że konieczność noszenia lupy pojawia się u nich, bo
    mają zbyt małą rozdzielczosć tych małych ekranów aby wyraźnie
    widzieć małe literki. Oko rozpozna literę gdy ma wystarczająco
    dużo kropek ją tworzących - jak litera jest tak mała, że przypada
    na nią 8 pikseli bo ekran na obszarze tych 2mm ma ich tylko tyle
    to ciężko Ci będzie odróżnić O od C i od G i oczy się będą męczyć.
    Gdy ekran ma dużo pikseli to różnica między C i G jest wyraźna
    i oko się nie męczy tak bardzo.

    A jeśli musisz oglądać telefon z dalszej odległości niż 30cm aby
    widzieć go wyraźnie to sorry, ale znaczy to tylko tyle że jesteś
    w wieku w którym powinieneś odwiedzić okulistę i zrobić pierwsze
    "starcze" okulary. To jest całkowicie normalny efekt, że z wiekiem
    soczewka w oku robi się twardsza a mięśnie ją regulujące słabsze
    i ciężko Ci ją uformować tak aby widzieć z bliska ostro...
    Pomogą Ci okulary i odzyskasz widzenie 20/20. Prosta sprawa?

    > Aczkolwiek przyznaje ze na rozdzielczosc sam narzekalem - 128x160
    > na malym ekraniku ... i juz trzeba inne gierki sciagac, bo sie nie
    > mieszcza.
    > No i na mapach niewiele widac - choc to akurat dziala w dwie strony - przy
    > wiekszej rozdzielczosci trzeba mapy powiekszac :-)

    Wolę mieć możliwość zobaczenia więcej na mapie i co jakiś
    czas sobie ją powiększyć aby obejrzeć drobne szczegóły
    na niej ujęte niż mieć mapę która daje tylko ogólny pogląd
    i brak szczegółów... A Ty?