  • Data: 2011-11-25 14:21:43
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:janqkv$llo$1@mx1.internetia.pl...

    > Głupiego to poznam po tym, że zabiera się za dyskusję nie mając bladego
    > pojęcia w temacie. Ale to też nic nowego, na PMS u ciebie to norma.

    A jakie "pojęcie w temacie" jest wymagane do oceny dwu ekranów
    telefonów w sklepie i wybranie tego który ma bardziej biały i
    jaskrawy ekran oraz wyraźniejszy lepiej obrysowany tekst? :-)

    Co do PMS to wiem o samochodach więcej niż nie jeden tamtejszy
    grupowicz co sobie korka zlewu oleju z miski odkręcić nie umie...
    Ale ekspertem nie jestem i takiego nie zgrywam. Za to Ty zgrywasz
    wielkiego eksperta i tu i tam, ale na proste pytanie "jaki kontrast ma
    wyświetlacz w SGII" umiałeś tylko zarechotać jak kretyn... smutne.

    Więc jak, umiesz coś merytorycznego dodać czy ROTFL to wszystko
    co masz do powiedzenia w kwestii kontrastu ekranu, expierdzie?