  • Data: 2009-07-20 08:31:39
    Temat: Re: iPhone w roamingu
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No właśnie to jeden z tych niuansów iPhona, że się wcale nie pyta
    > przy próbie skorzystania z internetu, najlepszym przykładem są
    > aktualizacje z AppStore. Znane są przypadki użytkowników co to sobie na
    > alledrogo kupili iphona i włożyli abonamentową kartę SIM, bez
    > wykupionego pakietu internetowego coto byli zdziwieni rachunkiem
    > opiewającym na kilka tys zł, bo może i iPhone nie ściągał wiele ale
    > robił to bardzo często.
    > Co do meritum tematu, to w ustawiniach jest opcja wyłączenia "cichego
    > ściągania" jeśli telefon jest w roamingu.

    Co znaczy cichego ... nie osłabiaj mnie. Skoro Iphone utrzymuje
    polaczenie z Appstore chocby po to by cie poinformowac o aktualizacji
    aplikacji to musi jakos sprawdzac nie ? Dlatego na swiecie sprzedaje
    sie iphona z pakietem internetowym podobnie jak Androida. Kupowanie
    tego inaczej to głupota ludzka... za ktora sie placi lub uzywa
    odpowiedniego narzedzia do wylaczenia APNow.