  • Data: 2009-07-21 07:08:10
    Temat: Re: iPhone w roamingu
    Od: "Krzysiek" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Bzdury gadasz,
    Zeby zaktualizowac soft przez appstore z poziomu telefony, po pierwsze
    musisz klinkac na ikonke AppStore i kliknac update (zakładam że robisz to
    świadomie). Tel. łączy sie z netem i pobiera liste aktualizacji dla
    programow ktore masz zainstalowane.
    Żeby jakas aplikacje zauktalizować trzeba ja wybrać z listy dostępnych
    aktualizacji i podac haslo do AppStore. Jeżeli aktualizacja ma wiecej niz
    10MB, nie można jej pobrać jeżeli łączysz się prez GSM/UMTS, przynajmniej
    wifi jest potrzebne lub net z kompa.

    iPhone sam nic nie pobiera. Uzytkownik używając programów do których
    wymagane jest połączenie z netem (google maps, poczta, pogoda, appstore i
    inne), chyba ma świadomość że telefon będzie się z netem łączył??

    A poza tym nie ma czegoś takiego jak ciche pobieranie. Niby jak, jak nawet
    nie można zostawić w tle działającego programu?

    --
    Krzysiek