  • Data: 2009-07-21 07:49:59
    Temat: Re: iPhone w roamingu
    Od: "Krzysztof Gustaw Modzelewski (bez kropki)" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek pisze:
> [...]
    > świadomie). Tel. łączy sie z netem i pobiera liste aktualizacji dla
    > programow ktore masz zainstalowane.
    > Żeby jakas aplikacje zauktalizować trzeba ja wybrać z listy dostępnych
    > aktualizacji i podac haslo do AppStore. Jeżeli aktualizacja ma wiecej niz
    > 10MB, nie można jej pobrać jeżeli łączysz się prez GSM/UMTS, przynajmniej
    > wifi jest potrzebne lub net z kompa.
    >
    > iPhone sam nic nie pobiera. Uzytkownik używając programów do których
    > wymagane jest połączenie z netem (google maps, poczta, pogoda, appstore i
    > inne), chyba ma świadomość że telefon będzie się z netem łączył??

    Skąd użytkownik może wiedzieć, czy dany program pobiera coś z
    internetu czy nie ? I nie pisz mi, że bzdury gadam, tylko sprawdź API
    SDK, aplikacja typu Kalkulator przy jego odpaleniu może sprawdzić coś w
    sieci bez wiedzy użytkownika, więc użytkownik uzyska świadomość łączenia
    z netem gdy zobaczy ikonkę transmisji danych.

    > A poza tym nie ma czegoś takiego jak ciche pobieranie. Niby jak, jak nawet
    > nie można zostawić w tle działającego programu?

    A o usłudze Push kolega słyszał ? Najpierw poczytać, potem wypowiadać
    się. Jednym z zastosowań iP maił być internet, dlatego sprzedaje sie
    głównie z pakietem danych, sam używam go bardziej jako czytnika mail niż
    tel.

    Pozdrawiam,