  • Data: 2010-04-09 12:24:53
    Temat: Re: iPad to tylko przerosniety iPod touch
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
    news:hpmmkk$ibj$1@mx1.internetia.pl...

    > Nie tyle bogatszych co zorientowanych konsumpcjonistycznie - ktos musi
    > napedziac gospodarke, tymi ktosiami sa miedzy innymi gadzeciarze
    > zasmiecajacy swoje domostwa rzeczami mniej i jeszcze mniej potrzebnymi.

    Ja twierdzę że chodzi tu o cenę tego produktu do przeciętnych zarobków.
    Dla Polaków jest to wciąż towar importowany z importowaną ceną, która
    nie przystoi do zarobków...
    Poza tym, przecietny klient nie kieruje się chęcią napędzania gospodarki.
    Nim kieruje chęć szpanu - bycia pierwszym w grupie kto posiada nową
    zabawkę. Stąd kolejki po iPady w pierwszy dzień sprzedaży takie jak u nas
    w dobrych dawnych czasach za kiełbasą i mięsem... lub pap. toaletowym :-)

    > Nie mam kredytu na dom, ani na samochod, ani na nic innego - wiec mnie
    > stac. Stawiam teze, ze wielu z tych zyjacych w bogatszych krajach wcale
    > nie jest stac na te rozne formy szpanu

    A co tu ma do rzeczy kredyt na dom? Nie masz kredytu bo wybudowałeś
    go za oszczędności, i gdy oszczędzałeś nie było Cię stać na takie zabawki,
    albo odziedziczyłeś go od poprzedniej generacji lub wżeniłeś się w dom :-)
    Nie widzę związku z omawianym tematem.

    > No ciulacze (w sensie - ludzie oszczedniejssi, ktorych te pierdoly nie
    > zniewalaja) akurat tu wygrywaja calkiem sporo.

    Ale co to ma do rzeczy w omawianym temacie kto "wygrywa"?
    I według jakich "uniwersalnych" kryteriów Ty oceniasz ich zwycięstwo?