  • Data: 2010-04-09 16:57:13
    Temat: Re: iPad to tylko przerosniety iPod touch
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Pszemol napisał:

    > Normalnie High-Tech. :-)

    Sondy kosmiczne Voyager 1 i 2, jedyne które opuściły Układ Słoneczny,
    mają na pokładach płyty z nagraniami dźwięków Ziemi i z przesłaniem
    dla obcych cywilizacji. Płyta, to zwyczajny dwunastocalowy longlpay,
    tyle że nie winylowy, a z pozłacanej miedzi. Poniekąd słusznie, bo
    jak nagranie szczęśliwie trafi w ręc^Wmacki jakiegoś ufoka, to ten
    nie będzie musiał kombinować z wyszukanymi kosmicznymi technologiami,
    wystrczy mu zwykły stary gramofon ze strychu.

    --
    Jarek