  • Data: 2010-04-09 13:28:13
    Temat: Re: iPad to tylko przerosniety iPod touch
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Pszemol napisał:

    > Stan dróg + resorowanie. Amerykańskie auta tamtych czasów to
    > miękkie łajby kołysające się na zakrętach. Zachowanie się takiego
    > auta na drodze nie miało NIC WSPÓLNEGO z zachowaniem się
    > na drodze dziś takiej np. Hondy Accord.
    > Tak czy inaczej chciałbym popytać kogoś z tamtych lat czy uzywało
    > się tego podczas jazdy czy jak to zauważył Ghost, na auto-piknikach...

    Nie żebym ja był z tamtej generacji, ale takich co byli i używali, to
    jeszcze pamiętam. Samo urządzenie (podobne) też widziałem na żywo,
    choć już wymontowane z samochodu. Dało się tego słuchać w czasie jazdy.
    Ale nacisk igły na płyte też był niczego sobie.

    Ja pamiętam tylko lampowe radia w amerykańskich samochodach. Takie na
    zakres AM, ze strojeniem indukcyjnym i mechaniczną pamięcią programatora
    stacji.

    --
    Jarek