  • Data: 2010-04-09 18:46:42
    Temat: Re: iPad to tylko przerosniety iPod touch
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hpmkp6.7ks.0@poczta.onet.pl...

    > Ja twierdzę że chodzi tu o cenę tego produktu do przeciętnych zarobków.

    Ja twierdze, ze wsrod tych ktorych stac, trzeba jeszcze wybrac egzemplarze z
    pierdolcem i dopiero mamy klientele.

    > Dla Polaków jest to wciąż towar importowany z importowaną ceną, która
    > nie przystoi do zarobków...

    Paczpan, to chyba ja i moi znajomi nie sa Polakami.

    > Nim kieruje chęć szpanu - bycia pierwszym w grupie kto posiada nową
    > zabawkę.

    Daje glowe, ze wiekszosc gadzeciarzy sie wypstrukuje co miesiac ze
    wszystkiego.

    > A co tu ma do rzeczy kredyt na dom?

    To, ze de facto zyjesz na kredyt, a w ten sposob "stac Cie" na wszystko. Ale
    tak naprawde tylko na pierdoly.

    Finansowych - dosc uniwersalne sa.