  • Data: 2010-04-09 21:09:29
    Temat: Re: iPad to tylko przerosniety iPod touch
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
    news:hpnsoi$hpb$1@mx1.internetia.pl...

    > Ja twierdze, ze wsrod tych ktorych stac, trzeba jeszcze wybrac
    > egzemplarze z pierdolcem i dopiero mamy klientele.

    No jasne, z tym że w kraju gdzie takie gadżety są dużo droższe
    ciężko mieć takiego "pierdolca"... A więc pobory przystające do
    cen tych zabawek są warunkiem koniecznym, choć pewnie nie
    wystarczającym...

    > Paczpan, to chyba ja i moi znajomi nie sa Polakami.

    Najwyraźniej nie jesteś średniozarabiającym... gratulacje.

    > Daje glowe, ze wiekszosc gadzeciarzy sie wypstrukuje co miesiac ze
    > wszystkiego.

    I co z tego? Przecież nie mówimy o tym ile kto potrafi miesięcznie odłożyć!
    Piszesz nie na temat... Tak jak z tym domem wcześniej.

    > To, ze de facto zyjesz na kredyt, a w ten sposob "stac Cie" na wszystko.
    > Ale tak naprawde tylko na pierdoly.

    Ale jaka to różnica "dlaczego"? Ważne że Cię stać.
    W Polsce też mógłbyś żyć na kredyt i stać by Cię było na więcej...
    Jednak inaczej patrzysz na wydatek 800 dolarów gdy zarabiasz
    np. 2000 dolarów na miesiąc a inaczej 2000zł na miesiąc.
    I o to mi wcześniej chodziło.

    > Finansowych - dosc uniwersalne sa.

    Co to znaczy kryteria "finansowe"? To znaczy jakie konkretnie?
    I dlaczego finansowe kryteria miałyby tu być ważniejsze od innych?
    Np. bycia popularnym szpanerem w grupie innych szpanerów?
    Albo bardziej praktyczne kryterium bycia "early adopter" i znać
    się na nowinkach wcześniej niż inni, pisać np. aplikacje pod iPhona
    lub iPada wcześniej niż ktoś, kogo na tą zabawkę nie stać, itp...
    Nie sprowadzaj całego życia ludzkiego i "wygranej" do wąsko
    rozumianych kryteriów finansowych jako "ile mi miesięcznie zostaje
    na koncie". Nie pieniądze w banku są przecież w życiu najważniejsze.