  • 21. Data: 2011-04-25 15:38:52
    Temat: Re: htc desire HD
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:ior4q0$9vd$1@news.onet.pl...

    > Pszemol, Stefan pomyslal rowniez o Tobie, zebys nie czul sie nieswojo
    > wsrod zrootowanych kumpli ;]
    > Oto specjalne, oficjalne zaproszenie do jailbreaka:
    > http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=20213:apple-ledzi-swoich-klientow&catid=5
    1:programy&Itemid=93

    Bo oczywiście Google nie śledzi właścicieli telefonów z Androidem? :-)

    > oczywiscie ogrodnik dodatkowo to ubarwil kilkoma cieplymi slowami:
    > http://applefobia.blox.pl/2011/04/Consolidateddb-mal
    y-donosiciel.html

    > Zatem wszyscy jedziemy na tym samym lub podobnym wozku.

    No nie wiem- ja jednak mogę zmienić rozmiar czcionki zaraz
    po wyjęciu telefon z pudełka, bez rootowania ani innych akrobacji.

  • 22. Data: 2011-04-25 18:24:19
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > Po co zresztą komu potwierdzenie dostarczenia SMSa??

    Żeby np wiedzieć, że ktoś ma JUŻ włączony telefon.

  • 23. Data: 2011-04-25 18:35:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@s...pl> wrote in message news:ip4e8l$3k1$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > Żeby np wiedzieć, że ktoś ma JUŻ włączony telefon.

    Jak masz pilną sprawę to zadzwoń do niego - po co na
    bardzo zawodnych SMSach polegać? Krótka rozmowa
    jest często nawet na kartę tańsza niż SMS a więcej się
    dogadasz przez 30 sekund niż 5 razy w te i we w te SMSem.

  • 24. Data: 2011-04-26 06:19:51
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ludzie to robią głównie z dwu powodów:
    > 2. aby włamywać się bez hasła do AppleStore i kraść komercyjne
    > oprogramowanie.

    ROTFL

  • 25. Data: 2011-04-26 06:20:11
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

  • 26. Data: 2011-04-26 07:11:40
    Od: atm <...@v...pl>

    > No nie wiem- ja jednak mogę zmienić rozmiar czcionki zaraz
    > po wyjęciu telefon z pudełka, bez rootowania ani innych akrobacji.

    Widzisz, zmiana wielkosci czcionki jest mi tak samo potrzebna jak Tobie
    potwierdzenie smsa. Ale z mojej strony koniec obrony jednej ze stron -
    ostatnio nie odnotwalem wplaty na koncie ani od Googla ani Appla ;]

  • 27. Data: 2011-04-26 11:19:12
    Od: ArekM <a...@j...com>

> [...]
    >
    > No nie wiem- ja jednak mogę zmienić rozmiar czcionki zaraz
    > po wyjęciu telefon z pudełka, bez rootowania ani innych akrobacji.

    Tak sobie juz w kolejnym wątku czytam to, co piszesz i iphon'ie i nie
    moge wyjsc z podziwu nad stopniem Twojego zapatrzenia w niego ...

    Mozna zrobic cos w iOS bez rootowania, nie mozna tego zrobić a
    Androidzie (czcionka) -> Android to kupa.

    Sytuacja odwrotna (potwierdzenie sms) - "mi to niepotrzebne".

    :)

    Chłopie ... opamiętaj sie troche bo to juz zaczyna byc mocno zabawne.

    BTW: Mysle, ze gdybysmy zrobili tu ankiete, co jest bardziej przydatne -
    zmiana wielkosci czcionki czy potwierdzenie dostarczenia sms - to dugie
    chyba by wygrało :)

    --
    Pzdr

  • 28. Data: 2011-04-26 12:16:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote in message
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > ROTFL

    No i co Cię tak Kikuś rozbawiło?

  • 29. Data: 2011-04-26 12:17:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:ip5r7d$qrg$1@news.onet.pl...

    > Widzisz, zmiana wielkosci czcionki jest mi tak samo potrzebna jak Tobie
    > potwierdzenie smsa. Ale z mojej strony koniec obrony jednej ze stron -
    > ostatnio nie odnotwalem wplaty na koncie ani od Googla ani Appla ;]

    Różnica jest taka, że to nie ja ani nie Ty osobno tworzymy statystyki.
    Potrafię sobie wyobrazić że zmiana rozmiaru czcionki jest potrzebna
    większej ilości osób niż potwierdzanie SMSa, a więc ta funkcja jest
    bardziej potrzebna.

  • 30. Data: 2011-04-26 12:20:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ArekM" <a...@j...com> wrote in message
> [...]
    >
    > Tak sobie juz w kolejnym wątku czytam to, co piszesz i iphon'ie i nie moge
    > wyjsc z podziwu nad stopniem Twojego zapatrzenia w niego ...

    To nie jest zapatrzenie, bo widzę wady iPhone.
    Miłość jest ślepa i nie wiedziałbym ich gdybym był "zapatrzony".

> [...]
    >
    > BTW: Mysle, ze gdybysmy zrobili tu ankiete, co jest bardziej przydatne -
    > zmiana wielkosci czcionki czy potwierdzenie dostarczenia sms - to dugie

    A ja właśnie myślę, że gdybyś zrobił ankietę na tej grupie, gdzie
    są przefiltrowani ludzie pod względem zabawy telefonami to
    być może potwierdzanie SMSa mogłoby wygrać. Gdybyś jednak
    zrobił ankietę wśród nieprzeselekcjonowanej publiczności wśród
    klientów firm komórkowych to więcej znajdziesz ludzi starszych
    czy ze słabym wzrokiem, które potrzebują większych literek
    w telefonie niż ludzi którzy niecierpliwie czekają na potwierdzenie
    SMSa zamiast po ludzku do kogoś zadzwonić...