  • 11. Data: 2011-04-21 20:57:43
    Temat: Re: htc desire HD
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-04-21 21:41, Pszemol pisze:

    > Z ciekawości zapytam tylko - co to takiego to zrootowanie
    > i jak się to robi? Czy jest ono opisane w instrukcji użytkowania? :-)
    > Pytam tylko z ciekawości bo sam mam telefon, który umożliwia
    > łatwą i przyjemną zmianę czcionki w jednym logicznym miejscu
    > razem ze wszystkimi innymi ustawieniami: Settings :-)

    To jest mniej więcej taka sama potrzeba, jak w przypadku iPhone'a
    potwierdzenie dostarczenia SMS-a. Wielebny uznał, że nie i już. I
    ludziki muszą same kombinować...

  • 12. Data: 2011-04-22 05:47:44
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > łatwą i przyjemną zmianę czcionki w jednym logicznym miejscu
    > razem ze wszystkimi innymi ustawieniami: Settings :-)

    Pszemol, Stefan pomyslal rowniez o Tobie, zebys nie czul sie nieswojo
    wsrod zrootowanych kumpli ;]
    Oto specjalne, oficjalne zaproszenie do jailbreaka:
    http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=20213:apple-ledzi-swoich-klientow&catid=5
    1:programy&Itemid=93

    oczywiscie ogrodnik dodatkowo to ubarwil kilkoma cieplymi slowami:
    http://applefobia.blox.pl/2011/04/Consolidateddb-mal
    y-donosiciel.html

    Zatem wszyscy jedziemy na tym samym lub podobnym wozku. Niektorzy
    twierdza, ze drudzy zgapili nawet wyglad wozka ;]
    http://www.engadget.com/2011/04/21/samsung-strikes-b
    ack-at-apple-with-10-patent-infringement-claims/

  • 13. Data: 2011-04-22 19:59:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 22 Apr 2011 07:47:44 +0200, atm wrote:
    >oczywiscie ogrodnik dodatkowo to ubarwil kilkoma cieplymi slowami:
    >http://applefobia.blox.pl/2011/04/Consolidateddb-ma
    ly-donosiciel.html

    A to jest ciekawe. Duzy ten plik ? Dla kogos bardziej mobilnego ..
    16GB moze byc chyba za malo ?

    J.

  • 14. Data: 2011-04-22 21:18:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-22 21:59, J.F. pisze:
    y-donosiciel.html

    > A to jest ciekawe. Duzy ten plik ? Dla kogos bardziej mobilnego ..
    > 16GB moze byc chyba za malo ?

    16GB za mało? Na co? Na te informacje? Przesadziłeś i nawet nie
    delikatnie, a o parę rzędów wielkości...

  • 15. Data: 2011-04-23 07:26:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 22 Apr 2011 23:18:16 +0200, Artur Maśląg wrote:

    >16GB za mało? Na co? Na te informacje? Przesadziłeś i nawet nie
    >delikatnie, a o parę rzędów wielkości...

    A jak jestem kierowca taksowki i mam nowa lokalizacje co minute ?

    J.

  • 16. Data: 2011-04-23 15:33:52
    Od: atm <...@v...pl>

    > A jak jestem kierowca taksowki i mam nowa lokalizacje co minute ?
    >
    > J.

    Dla taksowkarzy jest przewidziana wersja 32GB ;]

  • 17. Data: 2011-04-25 15:21:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:ioq1qa$rqr$1@news.onet.pl...

    > Ale nie mozesz wtedy blysnac w towarzystwie,
    > ze sobie zrootowales telefon... ;]

    Niby mogę, w iPhone się to "jailbreak" nazywa, czyli
    ucieczka z więzienia :-)

    Tylko mi to nie potrzebne aby zrobić tak prostą rzecz
    jak zmiana rozmiaru czcionki w programie pocztowym.

    Czy wszystkie telefony z Androidem na pokładzie mają tak
    skąpe możliwości konfiguracji po wyjęciu z pudełka?

  • 18. Data: 2011-04-25 15:34:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A ustawic czcionke np MS SansSerif mozesz ? :-P

    Nie, nie sądzę - ta czcionka która tam jest bardzo mi się zresztą
    podoba i jest wyjątkowo dobrze czytelna - mówiliśmy o zmianie
    rozmiaru czcionki.

    To przykre że tak ważny konkurent dla iPhone nie umożliwia
    po wyjęciu z pudełka tak istotnej i jednocześnie prostej funkcji
    jak dostosowanie rozmiaru czcionki do osób o słabszym wzroku.
    Czy Android ma w ogóle jakieś inne opcje z tej grupy? Zmiana
    kolorystyki, kontrastu? Inverse video? Czytanie na głos tego co
    na ekranie? Bo to są funkcje wbudowane w iPhone i dostępne
    po wyjęciu go z pudełka.

    > U ciebie nazywa sie jailbreaking, nie wiec co daje, ale chyba daje,
    > skoro ludzie to robia :-P

    Ludzie to robią głównie z dwu powodów:
    1. aby obejść simlocka operatora (np. telefon z AT&T użyć w T-Mobile)
    2. aby włamywać się bez hasła do AppleStore i kraść komercyjne
    oprogramowanie.

    Nie potrzebujesz robić jailbreak aby zmienić rozmiar czcionki...
    To byłoby przykre.

  • 19. Data: 2011-04-25 15:34:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote in message

    > DO wejścia modelu #4 podobno co 4 iphone był jailbreakowany :-)
    > Więc to pewnie bardzo rzadka przypadłość :-)

    Ciekaw jestem skąd te statystyki i jak są wiarygodne.

  • 20. Data: 2011-04-25 15:37:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > To jest mniej więcej taka sama potrzeba, jak w przypadku iPhone'a
    > potwierdzenie dostarczenia SMS-a. Wielebny uznał, że nie i już. I ludziki
    > muszą same kombinować...

    No nie wiem czy to jest to taka sama potrzeba...
    Po co zresztą komu potwierdzenie dostarczenia SMSa??