    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: htc desire HD
    Date: Tue, 26 Apr 2011 07:20:47 -0500

    "ArekM" <a...@j...com> wrote in message
    news:ip69mp$1p1$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    article&id=20213:apple-ledzi-swoich-klientow&catid=5
    1:programy&Itemid=93

    > Tak sobie juz w kolejnym wątku czytam to, co piszesz i iphon'ie i nie moge
    > wyjsc z podziwu nad stopniem Twojego zapatrzenia w niego ...

    To nie jest zapatrzenie, bo widzę wady iPhone.
    Miłość jest ślepa i nie wiedziałbym ich gdybym był "zapatrzony".

    > Mozna zrobic cos w iOS bez rootowania, nie mozna tego zrobić a Androidzie
    > (czcionka) -> Android to kupa.
    >
    > Sytuacja odwrotna (potwierdzenie sms) - "mi to niepotrzebne".
    >
    > :)
    >
    > Chłopie ... opamiętaj sie troche bo to juz zaczyna byc mocno zabawne.
    >
    > BTW: Mysle, ze gdybysmy zrobili tu ankiete, co jest bardziej przydatne -
    > zmiana wielkosci czcionki czy potwierdzenie dostarczenia sms - to dugie
    > chyba by wygrało :)

    A ja właśnie myślę, że gdybyś zrobił ankietę na tej grupie, gdzie
    są przefiltrowani ludzie pod względem zabawy telefonami to
    być może potwierdzanie SMSa mogłoby wygrać. Gdybyś jednak
    zrobił ankietę wśród nieprzeselekcjonowanej publiczności wśród
    klientów firm komórkowych to więcej znajdziesz ludzi starszych
    czy ze słabym wzrokiem, które potrzebują większych literek
    w telefonie niż ludzi którzy niecierpliwie czekają na potwierdzenie
    SMSa zamiast po ludzku do kogoś zadzwonić...