  • Data: 2011-04-29 22:15:02
    Temat: Re: htc desire HD
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomek" <n...@s...pl> wrote in message news:ipclb6$2qs$1@news.onet.pl...

    > Taaa szczególnie jak taki azbestowy kozak przyjedzie do Polski
    > na 2 tygodnie to zapomina jakim był kozakiem na usenecie.
    > Gdzie byłeś przez 2 tygodnie, że na grupie się nie odezwałeś
    > bogaty amerykaninie? Żal było kupić prepaida i coś do internetu
    > za grosze?

    Tomuś, weź może jakąś pigułkę bo Ci znowu nerwy puszczają...
    Wyluzuj stary! Byłem w Polsce na 2 tygodnie nie po to aby Ciebie
    tu zabawiać na grupie dyskusyjnej tylko aby odwiedzić przyjaciół
    i rodzinę. Dostęp do internetu oczywiście miałem, i w biurze i w domu.

    > To Ty miałeś problem, a nie biedny Polaczek, bo biedny Polaczek kupuje
    > starter za 19pln wkłada do telefonu i jedzie z internetem. Ale taki
    > folozof jak Przemol nie ogarnął albo zwyczajnie sępił grosza, wolał
    > siedzieć jak golas bez swojej grupy dyskusyjnej, gdzie mógłby się znów
    > poośmieszać jaki to on światowy.

    Twoje zgadywanki, jakkolwiek śmieszne, są raczej nieprawdziwe...
    Internetu w telefonie szukałem do innych celów, nie do pisania
    na usenet. Do tego używałem komputera domowego w Polsce.

    > I co? Kto się boryka z problemami? Polaczkowie, którzy ogarniają takie
    > proste rzeczy czy azbestowe puste głowy bez netu przez 2 tygodnie?
    > Ale za to z przekozakiem iPhonem. Normalnie boki zrywać.

    Widzę że bardzo zazdrościsz mi tego iPhone...
    Nie martw się, może i Ciebie kiedyś będzie stać na taki fajny telefon.
    Głowa do góry - trzymam za Ciebie kciuki!