  • Data: 2014-07-28 10:11:02
    Temat: Re: historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-07-26, o godz. 15:46:56
    Trybun <I...@j...com> napisał(a):

    > Zupełnie nie widzę analogii. W waszej firmie był już jakiś system, a
    > więc wprowadzanie innego wymagałoby sporo modyfikacji, a to = koszty.

    Fajnie że wiesz jak było w firmie w której pracowałem. Nie było
    programu. Koszty poniesione na przystosowania programu podarowanego do
    warunków polskich były jakieś 2-3 wyższe niż koszt stworzenia takiego
    programu od podstaw dla polskich warunków. Co i tak musiało zostać
    zrobione. Tyle że "darowany" zjadł niepotrzebnie czas i pieniądze.

    > A Polska w tym czasie dopiero robiła plany wprowadzenia CEPiKu.
    > Presson przywiózł gotowy do instalacji, sprawdzony, testowany przez
    > wiele lat - program, a oni nie skorzystali...

    Przeczytaj jeszcze raz mój poprzedni post.

    Zdrówko