  • Data: 2017-05-16 21:34:13
    Temat: Re: gdzie się teraz najbardziej opłaca?
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.05.2017 20:13, J.F. pisze:

    > Ale czemu na sztywno ? Samo sie powinno przelaczac, jesli nie ma zasiegu sieci
    > macierzystej.

    No i się przełącza aż do granicy zasięgu Play. I to tak, że wystarczy się ruszyć
    krok,
    by system uznał, że już można wrócić do sieci macierzystej. I tak skacze, do sąsiada
    i z powrotem. Stąd to rwanie rozmów. Ale nie ma się co dziwić Playowi, gdyż roaming
    wewnętrzny też nie jest za darmo i system stara się jak najdłużej trzymać swojego
    użytkownika w sieci macierzystej, nawet z uszczerbkiem dla jakości połączenia.

    Mam pod opieką w rodzinie kilka numerów Playa. We wszystkich komórkach jest
    ustawiona na sztywno inna sieć (najczęściej TM) i nie ma żadnych problemów
    z zasięgiem i z rozmowami w Playu. Nawet w piwnicy. ;)