  • Data: 2017-05-17 13:43:54
    Temat: Re: gdzie się teraz najbardziej opłaca?
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.05.2017 22:55, Irokez pisze:

    > Bardzo często w pracy telefon potrafi się zawiesić na próbie ponownego połączenia
    > z ledwo łapanym sygnałem Play, mimo że ma dobry sygnał z TM. Przez kilka godzin
    > nikt się nie może dodzwonić do mnie jeśli nie zauważę tego i nie wymuszę
    > przełączenia sieci.
    >
    > Po co mi telefon w sieci, w której działa wszędzie ale nie działa?

    Działa, tylko niepotrzebnie zapatrzyłeś się na Animkę w tym Playu.
    Co zostało tu już objaśnione po wielokroć. Ale powtórzę: ustaw
    w komórce "na sztywno" wspomnianą TM, a nie automatyczne
    logowanie się do sieci. I po bólu. Play bowiem tak ma: na automacie
    pozwala logować się do innej sieci tylko w przypadku zupełnego
    braku zasięgu własnej sieci. Jeśli zasięg w Playu jest choćby
    śladowy, to będzie kurczowo trzymał się własnej sieci, nie przejmując
    się tym, że inne sieci dokoła - z których korzysta w roamingu -
    akurat mają zasięg na full. Nie przełączy i co mu zrobisz? ;)
    Bo business is business.