  • Data: 2017-05-16 21:54:19
    Temat: Re: gdzie się teraz najbardziej opłaca?
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.05.2017 19:19, Irokez pisze:

    > Ustawienie na sztywno Plus'a rozwiązało problem.
    > Niestety telefon każe sobie wybrać również tryb pracy sieci na sztywno. Nie mam
    > więc LTE.

    Rozwiązaniem tego drugiego problemu może być dualSIM, z drugą kartą
    wykorzystywaną tylko do internetu. Mam tak u siebie - druga SIM-ka w VM
    hula z LTE. A jak komuś wystarczy 300 MB na miesiąc, to u Dziewicy można
    mieć ten internet całkiem za darmo. Przy okazji też darmowe 30 minut
    i 30 SMS-ów na miesiąc. ;) Ale i za pieniądze jest tam tanio: za 2 zł można
    dokupić 1 GB, a za 10 zł - 10 GB.